مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز ۱۲ نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزادارای شب چهارم ماه محرم در منطقه سنابس در پایتخت بحرین، با حضور گسترده و پرشور مردم این کشور برگزار شد.
فدراسیون فوتبال بحرین جانشین هلیو سوسا سرمربی پرتغالی‌اش را انتخاب کرد.
درگذشت زنده یاد خلیل عقاب باعث بازخوانی زندگی حرفه‌ای او در رسانه‌ها شده است.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: سعودی‌ها اصرار دارند که فرایند توافق شامل حال بحرینی‌ها شود و بنظر نمی رسد که آنها بتواننددربرابر فشار سعودی‌ها برای ملحق شدن به کاروان آشتی با ایران مقاومت کنند.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
در آستانه سفر پاپ فرانسیس به بحرین، خانواده ای زندانیان محکوم به اعدام در بحرین از او خواستند که از زندانیان سیاسی در بحرین دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ