یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید در صورت حذف استقلال از این خبر ناراحت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه امنیتی و انتظامی صرف به مسئله، مبدّل کردن حجاب به کلاف سردرگم است؛ نه قانون می‌تواند به نتیجه برسد و نه قانونگذار به اهدافش می‌رسد و طرفی از قانونِ برخاسته از امنیت نخواهیم بست. قانونی نیاز است که همه زوایای فکری، احساسی، اخلاقی و رفتاری زیر سایه مباحث دینی، سیاسی و اجتماعی در آن لحاظ شود تا ان شاءالله شاهد قانون خوبی باشیم.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: برخی معتقدند کیفر در قانون حجاب، شلاق و عدم اجازه شرکت در کنکور در نظر گرفته شود.
سپاهان در شرایطی پا به مسابقات لیگ بیست و سوم خواهد گذاشت، که خلا قابل توجهی در کمربند میانی این تیم دیده می‌شود.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
جمعی از نمایندگان در بیانیه‌ای از رئیس دستگاه قضا خواستند تا با صدور دستور ویژه، اجازه ندهد تا اختلاف نظرها، کم‌کاری‌ها، تعارضات منافع و کارشکنی‌ها مانع اجرای قانون تسهیل شود.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی دوره نمایندگی چهار سال است و نماینده در طول این چهار سال می‌تواند درباره تمام مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کند.
شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.
وزیر فرهنگ درباره اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با کشف حجاب، گفت: در این زمینه قانون محور است و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
فواد حسین گفت که با امیرعبداللهیان در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین الملل و نتایج سفرش به واشنگتن که به ایران مربوط می‌شود، گفتگو کرده است.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
قید زمانی درج شده در قانون حفظ آثار ملی یکی از پرتکرارترین دلایلی است که گاهی به واسطه آن اجازه خروج آثار از فهرست ملی صادر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان داشته باشید اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در اولویت مجلس است و اجازه نمی دهیم بازگشت آن به کمیسیون زمان بر شود.
طالبان به تازگی قوانین جدیدی ایجاد کرده و اعلام کرده که دانشجویان زن اجازه تحصیل در بسیاری از رشته‌های دانشگاهی را ندارند. این شرایط جدید سبب شده ناراحتی دانشجویان زن از این قوانین، مجددا افزایش یابد.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروی استاندارد و باکیفیت پس از تایید صللحیت سازمان ملی استاندارد وارد کشور خواهد شد و اگر غیر از این باشد برابر با قانون برخورد می‌کنیم.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
مهاجم استقلال پس از عدم اجازه برای انجام تمرین گروهی به این مسئله واکنشی نشان نداد.
بناست با توسعه و تکمیل قانون استفاده بعضی از نمایندگان حقوقی در مراجع قضائی و تسری آن به انبوه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و بنگاه‌های عمومی و اقتصادی بخش دولتی و بخش خصوصی، به آن‌ها اجازه داده شود که به جای استفاده از وکیل دادگستری، از نماینده حقوقی در مراجع قضائی استفاده کنند.
وزیر اقتصاد اجرای جزء یک بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص فروش اموال مازاد دولتی از طریق بورس کالا و سامانه ستاد را ابلاغ کرد.
بخشش قاتل به حرمت امام رضا(ع)
مدیران استقلال مدعی هستند این بازیکن هیچ بندی مبنی بر جدایی ندارد و اگر سر تمرین حاضر نشود، جریمه می شود اما آنطور که مدیر برنامه های این بازیکن ادعا می کند او قصد بازگشت به ایران را ندارد و قانون هم به او اجازه جدایی می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ