دعوت دوباره از 5 بازیکن خط خط خورده از اردوی تیم ملی بسیار سخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
هافبک ملی پوش ایرانی با حضور در لیگ لهستان یک اتفاق جالب را در رکورد نقل و انتقالاتی این لیگ رقم زده است.
با اضافه شدن هادی محمدی حالا کادر فنی سپاهان 5 بازیکن در پست مدافع مرکزی در اختیار دارد.
حاجی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل بلغارستان لقب گرفت.
دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد، قراردادش را با این تیم بلندمدت تمدید کرد و تا سال 2028 بازیکن شیاطین سرخ خواهد بود.
بازگشت فرانک لمپارد به کادر فنی چلسی برای ایفای نقش سرمربی موقت تیم تا پایان فصل تعدادی از بازیکنان این تیم را خوشحال کرد.
پنج بازیکن تیم ملی هلند به دلیل مسمومیت غذایی بازی فردا شب برابر فرانسه را از دست دادند و حالا دلیل مسمومیت آنها مشخص شده است.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
استقلال در هفته های اخیر در فاز تهاجمی به یک تیم خوب تبدیل شده است و 13 گل در 5 بازی موجب ثبت معدل گل 2.6 در هر بازی از سوی آبی ها شده است.
حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی در یک اقدام جالب 5 بازیکن از تیم های پایه را به تمرینات تیم اصلی اضافه کرد.
نواف بوشل، مدافع راست تیم الفتح، با امضای قراردادی برای مدت 5 سال به النصر پیوست.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت در ترکیب تیمش انقلاب کرده و اینگونه می‌خواهد تیمش را از قعر جدول جدا کند.
به جای تکرار شماره 5 و یا شماره 6 حتما شمار‌ه‌های دیگری در این طرح بوده است و بعدا دستور رسیده که این شماره‌ها باید عوض شود و طراح هم از سر لج چنین کاری کرده است!
کارلوس کی روش در یکی دو هفته اخیر خیلی نرم و بی سرو صدا روی نام 5 بازیکن تیم ملی قلم قرمز کشیده است.
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
بهترین بازیکن تیم ایران نوشاد عالمیان بود که با وجود آنکه گفته می‌شد مصدومیت دارد، اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذشت و از 6 مسابقه‌ای که به میدان رفت، 5 برد بدست آورد.
سرمربی سنگال اعلام کرد که تیم او قصد دارد در بازی های دوستانه، از سیستم 5 دفاعه استفاده کند.
فدراسیون فوتبال قصد دارد از بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای انجام مراحل حضور در سفارت اتریش و همراهی تیم ملی دعوت کند.
مدیران یونایتد قصد دارند به صورت جدی برای تقویت این تیم تلاش کنند و پنج بازیکن را در فهرست خریدشان قرار داده‌اند.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ