گراهام پاتر، سرمربی چلسی، خبر از مصدومیت بن چیلول در دیدار مقابل دینامو زاگرب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانلوئیجی بوفون، دروازه بان تیم پارما در تمرینات پیش فصل حضور نیافته و به نظر می‌رسد تصمیم به جدایی دارد.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، از ناکامی پارما در صعود به سری A به شدت ناراحت شد.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احداث خط ریلی رشت-آستارا با همکاری ایران و روسیه گفت: مسلما هر اقدامی یا هر پروژه‌ای که به تحریم‌ها ربط پیدا کند، برای ما عمیقا نگران‌کننده خواهد بود.
پاتل در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم. این موضوعی است که به طور مستقیم درباره آن ارتباط برقرار می‌کنیم و مستقیما آن را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که به زودی از آن‌ها استقبال کنیم.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید از عملکرد تیمش علیرغم شکست برابر دورتموند راضی است و منتظر بازی برگشت خواهد بود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
جان لوئیجی بوفون در حالی رسیدن به میانه دهه پنجم زندگی‌اش را جشن می‌گیرد که همچنان گلر اصلی پارما محسوب می‌شود.
پروفسور پیتر شوارتز، محقق ارشد این تحقیق، گفت: ما سطح ویتامین D را در ۲۴۷ هزار و ۵۷۴ دانمارکی مورد مطالعه قرار داده‌ایم و تاکنون این بزرگترین پایه در جهان برای این نوع مطالعه است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.
گراهام پاتر بعد از شکست مقابل فولاد اعتراف کرد که همه چیز در تیمش به بدترین شکل ممکن پیش می رود.
سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
اینتر با برتری دو بر یک در وقت های اضافه مقابل پارما به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد.
حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
سرمربی چلسی با تحسین شاگردانش بابت برد مقابل بورنموث آنها را شایسته کسب این نتیجه دانست.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: البته، ممکن است این یک روند طولانی باشد. مسکو چاره‌ای جز مداخله در فوریه برای دفاع از جمهوری‌های دونباس یعنی دونتسک و لوهانسک - که به همراه بسیاری از مناطق خرسون و زاپوریژیا به الحاق به روسیه رای داده‌اند، نداشت. این مناطق جدید یک دستاورد بزرگ برای روسیه است. حتی پتر کبیر به دنبال دسترسی به دریای آزوف بود.
جیجی بوفون دروازه بان پارما متقاعد شده که کریستیانو رونالدو در جام جهانی نمایش درخشانی خواهد داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، چندین بار اعتراف کرد آرسنال تیم برتر دربی امروز لندن بوده است.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
جیجی بوفون توضیح می‌دهد که چرا در ۴۴ سالگی هنوز برای پارما بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ