رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مالباختگانی که در پروژه «آغوش رایگان» مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت کرد به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوانی برای مالباختگان یک صرافی آمریکایی
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
دادستان تهران از اجرای حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس» و پرداخت کامل ردِ مال به تمامی ۱۲۴۸ نفر مالباختگان خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
دادستان تهران ضمن بازدید از دادسرای ناحیه ۳۱ با نمایندگان مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی دیدار کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از پرداخت ۴۴ میلیارد تومان به شکات و مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک‌خودرو» خبر داد.
سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می کرد
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که همه آنها در یک بازه زمانی مشخص از یک دکه مطبوعاتی در فردیس خریداری کرده‌اند.
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال با تجمع تعدادی از مالباختگان یک شرکت منتسب به عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه بود که خواستار برکناری وی از سوی وزیر ورزش بودند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان تهران پس از استماع مسائل مطروحه از سوی شکات پرونده کثیرالشاکی موسوم به «ریگان خودرو» برای معاون قضائی مربوطه سه ماموریت مشخص تعریف کرد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ