رئیس جمهور روسیه اعلام کرد این کشور در نظر دارد تا مقادیر غلات را به کشورهای فقیر صادر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: روسیه آماده است تا به‌عرضه غلات خود ادامه دهد؛ غرب در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره توافقنامه صادرات غلات و طرح صلح آفریقا در ارتباط با اوکراین تلفنی گفتگو کردند.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه در پیامی روز استقلال مینسک را به همتای بلاروسی خود تبریک گفت.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
امروز پنجشنبه استانبول میزبان دومین روز مذاکرات میان نمایندگان روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل خواهد بود. گفتگوها حول محور تمدید قرارداد غلات دریای سیاه اختصاص دارد.
بنا به گفته یک منبع آگاه، روسای جمهور روسیه وترکیه ممکن است درباره توافق غلات با هم رایزنی کنند.
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد این کشور در میانه تحریم‌های غرب، با استفاده از کانال گسترش روابط با کشورهای دیگر، از انزوای خود جلوگیری می‌کند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور برای دفاع از خود و اکتشاف فضایی، راه‌حل‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.
رسانه ها از آغاز دیدار رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر می دهند.
رئیس جمهور روسیه امروز در کنفرانس پارلمانی روسیه و آفریقا اعلام کرد: آماده ارسال غلات رایگان به آفریقا هستیم.
رئیس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، روسیه در جریان حمله به اوکراین تسلیحات مافوق صوت مستقر نمی‌کند اما همه آنها را به همراه دیگر سیستم‌های پیچیده که در آغاز بحران اوکراین در سال ۲۰۱۴ میلادی در دسترس نبود، در اختیار دارد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور در زمان تغییرات بزرگ قرار دارد و مسیر مثبتی را طی می کند.
رئیس جمهور روسیه، عبدالفتاح السیسی، همتای مصری خود را از موضع روسیه درباره توافق استانبول برای صادرات غلات اوکراین از بنادر دریای سیاه مطلع کرد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
رئیس جمهور ترکیه، برگزاری نشست میان روسیه و آمریکا را در کاهش تنش ها در اوکراین موثر دانست.
رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد: اگر اوکراین بار دیگر ضمانت‌هایش را نقض کند، از توافق غلات بیرون می آییم.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در گفتگوی تلفنی امروز با اردوغان گفت که کی یف با حمایت غرب از کریدور غلات برای حمله به سواستوپل استفاده کرد.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
مددوف گفت که غرب یک اصل ساده را نادیده می‌گیرد و آن این است که تهدید یک قدرت هسته‌ای همیشه مانند شطرنج بازی کردن با مرگ است و زمان پایان بازی، شبیه روز پایان بشریت خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی با پیش کشیدن بحران غذایی در آفریقا به دنبال منافع خود بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ