۱۳ آبان ماه سالروز رخداد تاریخی تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی است که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیش از ۱۰۰ عنوان محتوا در این رابطه را در کتاب‌های درسی گنجانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
یک منطقه از ایالت آیوا در آمریکا با استفاده از هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن اشاره به اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: چنانچه «بلبل جان» اقدام به اخذ مجوز از ساترا کند و محتوای مجرمانه خود را حذف کند امکان رفع فیلتر این سکو وجود دارد.
وزیر ارتباطات همچنین با تأکید بر اینکه منکر اشکال در شبکه ارتباطی کشور نیست، گفت: «اگر مشکلی وجود نداشت، شب و روز تلاش نمی‌کردیم. در حوزه ارتباطات ثابت، لایه تجمیع و... مشکلاتی وجود دارد که شب روز تلاش می‌کنیم آن‌ها را کم کنیم.»
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
مطالعات پیشین استخوان‌های مار، مار و گربه را در میان حیوانات در داخل جعبه‌ها و مجسمه‌های نذری مشابه پیدا کرده اند. با این وجود، بسیاری از این آثار به صورت تکه تکه کشف شدند که محتوای شان ناقص یا غایب بود. به همین دلیل است که این شش اثر مهر و موم شده بسیار غیرعادی هستند.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب به لطف توانایی خود در تعیین اهمیت و جذابیت محتوا عمل کرد خوبی داشته اند. آن‌ها به داده‌های فراوانی دسترسی دارند که تعیین می‌کنند هر شخص به چه طریقی چه چیزی تماشا می‌کند. با وجود موفقیت آن‌ها تعیین اینکه هر شخص "چه چیزی" تماشا می‌کند دو چالش بزرگ پدید آورده.
ادعای کمک ایران به روسیه در جنگ اوکراین از سوی طرف غربی مطرح شده و مقام‌های ایرانی بار‌ها تاکید کرده اند که سیاست بی طرفی خود را در این جنگ حفظ کرده‌اند. با وجود تکذیب ایران، طرح این ادعا علیه تهران به طرح مباحث سیاسی و حقوقی بسیاری منتهی شده که بعضا ضد و نقیض هم هستند. انتشار این نگاه حقوقی در روزنامه صرفا برای آشنایی مخاطبان با دیدگاه‌های متفاوت است و محتوای آن مورد تایید روزنامه نیست.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
ژله برای زمانی که دچار گلودرد هستید گزینه مناسبی است. با این وجود، محتوای قند ژله را در نظر داشته باشید، زیرا خوراکی‌های با قند بالا می‌توانند سیستم ایمنی را در مسیر مبارزه با عفونت‌ها یا ترمیم بافت‌های آسیب دیده سرکوب کنند.
عضو کارگروه تعیین محتوای مجرمانه رایانه‌ای با تاکید بر رفتار خلاف قانون اینستاگرام و واتس اپ تاکید کرد در اجرای قانون تعارفی وجود ندارد.
این بولتن‌ها سال‌هاست که توسط قائم مقام این خبرگزاری توزیع می‌شود و وی پیش از حضور در خبرگزاری فارس نیز به صورت شخصی چنین بولتن‌هایی را تولید کرده و به صورت محدود توزیع می‌کرده است. این بولتن‌ها سالهاست که با واکنش منفی چهره های رسانه‌ای و سیاسی روبروست. فرد توزیع کننده این بولتن‌ها بارها تاکنون بابت محتوای نادرست منتشر شده از سوی دستگاه‌های مسئول مواخذه شده و سال‌هاست که اجازه انتشار این اخبار در رسانه‌ها وجود ندارد.
این بولتن‌ها سال‌هاست که توسط قائم مقام این خبرگزاری توزیع می‌شود و وی پیش از حضور در خبرگزاری فارس نیز به صورت شخصی چنین بولتن‌هایی را تولید کرده و به صورت محدود توزیع می‌کرده است. این بولتن‌ها سالهاست که با واکنش منفی چهره های رسانه‌ای و سیاسی روبروست. فرد توزیع کننده این بولتن‌ها بارها تاکنون بابت محتوای نادرست منتشر شده از سوی دستگاه‌های مسئول مواخذه شده و سال‌هاست که اجازه انتشار این اخبار در رسانه‌ها وجود ندارد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ابعاد مسئله اطلاعات، اخبار و محتوای خلاف واقع در فضای مجازی را بررسی و بر نیاز جدی نسبت به ورود مجلس از باب تقنین در این زمینه تأکید کرد.
امروزه با گسترش اینترنت و پدیدار شدن اپلیکیشن ها و شبکه‌ های اجتماعی مختلف و متنوع، راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است، و این شبکه های اجتماعی  به بستری برای کسب درآمد کاربران از طریق انتشار و به اشتراک گذاشتن محتوا و افزایش مخاطبان تبدیل شده اند .
به طور کلی، نقاشی‌های کودکان، در رنگ یا محتوا، هشدار دهنده نیستند و صرفا یک بیان هنری از تلاش‌های خلاقانه کودک در تجربه دنیای پیرامونش هستند. با این وجود، اگر کودک خردسال به طور مکرر نقاشی‌های خشونت‌آمیز می‌کشد، ممکن است بهتر باشد از یک درمانگر کودک کمک بگیرید تا مسائل احتمالی عاطفی و عمیق‌تر او بررسی شوند.
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ