سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در نشست این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و همچنین ارائه گزارش عملکردی وزیر دادگستری به اعضای کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسایی از اعضای جبهه پایداری در توئیتی نوشت دلیل استیضاح وزیر کشور باج‌خواهی نمایندگان در برابر بخشنامه وزارت کشور بود و جلسه امروز قالیباف فرمالیته بوده است.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.
وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
روز گذشته وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی‌اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
دقایقی پیش، وزیر کشور در مجلس حاضر شد تا درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور علیه نمایندگان مجلس بحث و تبادل‌نظر شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت همکاری با نمایندگان خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بحرانی و اضطراری از وزیر کشور درخواست کردیم تا در مورد سیل گرمی و انگوت تدبیری عالمانه بیاندیشند.
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
وزیر کار در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در کشور شاهد فقر مطلق نیستیم؛ اگر هم به صورت نادر در کشور باشد شاید از دید دستگاه‌های حمایتی خارج است./باشگاه خبرنگاران
وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: راه اصلی عبور از بحران انرژی، صرفه جویی و تغییر شیوه مصرف است.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
قرار است در این جلسه اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور با حضور وزیر کشور مورد بررسی قرار بگیرد و نظرات نمایندگان مطرح شود.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی ناآرامی‌های اخیر در کشور خبر داد.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ