تیم فرهاد مجیدی این روز‌ها شرایط خوبی در لیگ امارات دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی از تعطیلی فعالیت تلویزیون دولتی لبنان به علت مشکلات عدیده ای خبر دادند که با آن دست و پنجه نرم می کند.
کتاب تلویزیون، اقتصاد، ورزش با قلم دو چهره تلویزیونی
مجری تلویزیون سرپرست کمیته جوانان فوتبال تهران شد
مراسم یادبود و بزرگداشت فرزاد خلیفه، روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌گردد. فرزاد خلیفه علاوه بر ادبیات و شعر در حوزه اجرای تلویزیونی و کارگردانی و تهیه کنندگی تلویزیون نیز فعال بود
وریا غفوری امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:کرمان قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه فوتبال دارد و ۱۰ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از این استان است.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صداوسیما به واسطه قدرت خودخوانده‌ای که برای خودش ایجاد کرده، سال‌هاست از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود و در میان شگفتی بدترین تصاویر با بدترین کیفیت ممکن را از زمانی که قرار است بازی‌های لیگ در شهرستان برگزار شود، به خورد مخاطب می‌دهد. تصاویری که بار‌ها مشخص شده حتی پخش آن‌ها از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جدید هم ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر است
تلویزیون سوریه گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی منابع خبری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه هوایی در حومه دمشق را تکذیب کرد.
عدم پرداخت سهم باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی سازمان لیگ، می‌تواند مانع پخش بازی این تیم مقابل استقلال شود.
سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.
پخش عجیب و غریب بازی‌های لیگ برتر انگلیس با روح و روان مخاطب بازی می‌کند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به کار برد چه اقدامی انجام داد؟
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس معتقدند برای تقابل با رفتار نامناسبی که با یحیی گل محمدی صورت گرفت باید عین فرهاد مجیدی عمل کرد.
Neo QLED از نقاط کوانتومی بهره می‌برد و همچنین دارای فناوری ماتریس کوانتومی است. نقاط کوانتومی کیفیت طبیعی تصویر را ارائه می‌دهند در حالی که فناوری ماتریس کوانتومی کنتراست دقیق‌تر همراه با روشنایی اوج بالاتر و سیاهی عمیق‌تر را برای بینندگان فراهم می‌کند.
فیلمی از برخی تماشاگران فوتبال در جام جهانی قطر با خبرنگاران صهیونیست منتشر شده که نشان می‌دهد جلوی خبرنگار یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در دوحه فریاد می‌زنند:اسرائیلی برو بیرون.
قرار بود ۳ گزارشگر مطرح صدا و سیما بازی‌های تیم ملی را در قطر گزارش کنند.
مفسر تلویزیون امارات فرهاد مجیدی را کاندیدای احتمالی جانشینی کارلوس کی‌روش تلقی کرد.
فرهاد مجیدی می‌گوید اعتقاد زیادی به تیمش دارد، ولی مجری برنامه تلویزیون امارات با شک به این موضوع نگاه می‌کند.
برخی بر این باورند که چنانچه تلویزیون نشان ندهد حساسیت مخالفان کمتر برانگیخته می شود و بهتر است.
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا (NIST) در تحقیقی جدید نشان دادند ابری از اتم ها را می توان به عنوان دریافت کننده امواج ویدئویی به کار برد.
در دومین روز از پخش مسابقات فوتبال، تلویزیون قید پخش بازی‌های لیگ برتر انگلیس را زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ