درحالیکه تیم ملی فرانسه انگولو کانته و پل پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت پرسنل کیمپمبه و ابهام در رسیدن کریم بنزما کابوس این تیم را تاریک‌تر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
حکیم زیاش، هافبک چلسی، در تست‌های پزشکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم ناموفق بوده و نتوانست مجوز نهایی این انتقال را به دست بیاورد.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، در دیدار مقابل موناکو در امیریتس کاپ حضور نخواهد داشت.
طبق گزارش‌ها، گریگور کوبل دروازه‌بان تیم دورتموند نیز به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.
رئال مادرید ملزم به پرداخت مبلغی حدود 34 میلیون یورو تا پیش از تاریخ 30 جولای شده است.
پلیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، را به انتقال منابع باشگاه به حساب‌های شخصی، متهم کرد.
اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز زمینی و طولانی به جنوب لبنان را داشته باشد، آنگاه احتمال فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل سرزمین‌های تاریخی فلسطین بسیار بالا است.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، چاره‌ای جز بازگشت به تمرینات پیش فصل چلسی ندارد.
به نظر می‌رسد کابوس عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه نظامیان صهیونیست هنوز ادامه دارد و صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نسبت به تکرار چنین عملیاتی نگران هستند.
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
کابوس زنان و مردان شرق تهران
منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.
تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا مقابل فرانسه قدرتمند قرار خواهد گرفت.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
در صورتی که قرارداد ایلکای گوندوگان با بارسلونا ثبت نشود این بازیکن شامل یک شرایط ویژه خواهد شد.
اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اعلام کرده بهتر است به دنبال تیمی جدید باشد اما اگر تا 10 جولای موفق نشود باید در دیدار با دیه‌گو سیمئونه او را برای بازگشت به اتلتیکو راضی کند.
پسرعموی آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، یک آکادمی فوتبال در پرتغال را به کلاه‌برداری از فوتبالیست‌های جوان خارجی متهم کرد و گفت در این کشور با کابوسی تلخ مواجه شده است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.
کریم بنزما ششمین مصدومی بود که پیش از آغاز جام جهانی روی دست تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان ماند.
درحالیکه تیم ملی فرانسه انگولو کانته و پل پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت پرسنل کیمپمبه و ابهام در رسیدن کریم بنزما کابوس این تیم را تاریک‌تر کرده است.
به نظر می‌رسد که شرایط جسمی پل پوگبا، هافبک یوونتوس، چندان برای بازگشت به میدان مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ