بزرگترین حزب اسلامی الجزایر خواستار همکاری با کشورهای اسلامی به ویژه ایران و ترکیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
بزرگترین و اصلی‌ترین حزب اپوزیسیون ترکیه اعلام کرد شکایت‌هایی را علیه نحوه شمارش هزاران صندق رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ثبت و تنظیم کرده است.
جواد مرندی، میلیونری که بصورت گسترده‌ای در امور خیریه و کمک به حزب محافظه‌کار انگلیس فعال بوده، متهم به دست داشتن در یکی از بزرگترین پرونده‌های پولشویی این کشور شده است. این تاجر که هم‌زمان صاحب امتیاز «مک دونالد»، بزرگترین شرکت فست فود زنجیره‌ای جهان در آذربایجان است، متهم شده که ده‌ها میلیون دلار «پول کثیف» شرکت‌های متعلق به اولیگارش‌های آذربایجانی به حساب او واریز شده است.
شیشمان و «علی سوسلو»، مدیر موسسه تحقیقاتی ALF بر این باورند که آرای زنان محافظه‌کار ترکیه عمدتا به احزاب بزرگتری نظیر مردم جمهوری‌خواه و حزب خوب خواهد رسید. در نظرسنجی که توسط همین موسسه تحقیقاتی در ماه ژانویه انجام شد، حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه – که از قدیم حزب برتر میان این زنان رای‌دهنده بوده – مقام دوم را با ۲۶.۵ درصد رای نسبت به حزب مردم جمهوری‌خواه با ۲۹.۲ درصد رای کسب کرد.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
دولت ترکیه در پی زلزله ازمیت در سال ۱۹۹۹ به سوءمدیریت بودجه‌های امدادی و ناتوانی در بهبود زیرساخت‌ها متهم شد. این سوءمدیریت موجب شد که این کشور در زمانی که با بحران اقتصادی بزرگتری مواجه بود، میلیارد‌ها دلار خسارت را متحمل شود. در آن زمان پیامد‌های این فاجعه، مدیریت ضعیف دولت و سیاست‌های اقتصادی شکست‌خورده را برجسته کرده و زمینه را برای پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات سال ۲۰۰۲ باز کرد.
اصطلاح «کیش شخصیت»، در سخنرانی معروف نیکیتا خروشچف، رهبر شوروی در رابطه با جوزف استالین در بیستمین کنگره حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی در فوریه ۱۹۵۶ رایج شد. خروشچف گفته بود که «برای روح مارکسیسم-لنینیسم، ناروا و نامناسب است که شخصی را تا حدی بالا ببریم که او را به اَبَرمردی با ویژگی‌های ماوراء طبیعی شبیه به ویژگی‌های خدا تبدیل کنیم.
هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
شانگ‌های بزرگترین مرکز اقتصادی چین شاهد اعتراضات به سیاست‌های حزب کمونیست موسوم به کوویدصفر شده است.
فارن پالیسی در گزارشی تحلیلی می‌نویسد نخست‌وزیر و حزب حاکم جدید ایتالیا از سال‌ها پیش از طرفداران رئیس‌جمهور روسیه و مخالف تحریم‌ها علیه مسکو بوده‌اند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید با مردم کنار بیاییم و زبان عذرخواهی و اعتذار از مردم داشته باشیم. شاید در همین حادثه خانم مهسا امینی با عذرخواهی وزیر کشور بسیاری از مسائل حل می‌شد. باید زبان عذرخواهی را یاد بگیریم. جلب حمایت مردم و جذب همکاری و رضایت و پشتیبانی آنان، بزرگترین عامل تقویت نظام و پایداری آن است.
شبکه الجزیره اعلام کرد به ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از فعل‌وانفعالات درونی حزب کارگر انگلیس دست یافته که حقایقی را درباره این حزب و فضای سیاسی انگلیس، فاش می‌کنند.
یکی از مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت که دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید برای ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.
سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت پایان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان سخنرانی کرد.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ