در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند که ۳ نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
بر اثر تیراندازی دسته‌جمعی در آمریکا و سواحل فلوریدا، 9 شهروند زخمی شدند. منبع: دانشجو
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
فردی که در حال تیراندازی بود بعد از تیراندازی، تکه‌ای از وسیله مورد هدفش به سمت خودش پرتاب شد.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
دست‌کم شش نفر در تیراندازی در یک دبستان در ایالت تنسی آمریکا کشته شدند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
رسانه‌های آلمانی بامداد جمعه گزارش داد که وقوع تیراندازی در شهر هامبورک دستکم ۶ کشته و چند زخمی بر جای گذاشته است.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
خبرگزاری تسنیم ویدیویی از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در ایذه منتشر کرده است که در ادامه آنرا مشاهده می‌کنید.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
لحظه‌ای از تیراندازی فرد مسلح و انتقال عمران خان به داخل آمبولانس را در این ویدیو مشاهده نمائید.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یک مرکز آموزشی نیروهای بسیج شده برای جنگ در اوکراین با یک تفنگ تک تیرانداز جدید شلیک کرد.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
نماینده سابق پارلمان لبنان که یکی از مخالفان سرسخت تیراندازی در مراسم عروسی بوده است، در یک مراسم عروسی دست به اسلحه شد و تیر هوایی شلیک کرد!
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ