خبرگزاری تسنیم ویدیویی از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در ایذه منتشر کرده است که در ادامه آنرا مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
علیرضا جهانبخش در دیدار دوستانه فاینورد مقابل ویارئال گلزنی کرد.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفته بودند که تحت مداوا قرار گرفتند.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
پیمانکار مجتمع «رنسانس حاتای» که در زلزله اخیر حاتای ترکیه فروریخته، هنگام فرار به خارج از کشور در فرودگاه استانبول دستگیر شد.
باشگاه النصر از اولین بازی ابرستاره پرتغالی برای این تیم فیلمی متفاوت منتشر کرد.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
طبق شایعات و ویدیو‌های غیررسمی از نسخه جدید بازی فوتبال شرکت EA SPORT، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و دومین گلزن برتر ملی جهان، به عنوان Legend Icon به این بازی اضافه شده است.
به گفته‌ی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان خمینی شهر و همراهی یگان حفاظت استان موفق شدند شیر ماده‌ای را که در بررسی اولیه کمتر از یکسال سن دارد را در باغ شخصی در خمینی شهر کشف نمایند.
برای اولین بار تصاویر لحظه پیدا شدن دو توله یوز ماده ایرانی را که چند روز قبل توسط یک دامدار ایرانی پیدا شدند را منتشر می‌کند. اکبر نیک‌فرجام، دامدار اهل سمنان، که یوزپلنگ‌های پارک توران را پیدا کرده این فیلم را گرفته است.
ویدیوی معرفی بازیکنان قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ توجهات زیادی را به خود جلب کرده است
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ