وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن درباه وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و اعلام کرد که بیش از ۵ هزار بیمار کلیوی در آستانه مرگ قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن رودها و مسیل‌ها در استان تهران از مردم خواست که تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کرده و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع توفان گردوخاک، بارش رگبار و تنش دمایی طی پایان هفته جاری ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
یک زلزله شناس ترکیه‌ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
یک زلزله شناس ترکیه ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 6 درجه خواهد بود.
نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم نسبت به خطر حقیقی بروز جنگ داخلی در این رژیم هشدار داد.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
عبدالله دوم پادشاه اردن در گفتگو با سی ان ان درباره وقوع انتفاضه جدید در فلسطین هشدار داد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این حادثه تلفانی به همراه نداشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدادی ساختمان، سامانه‌ها و تجهیزات در سایت آسیب دیده‌اند اما هیچ کدام از آنها برای امنیت و ایمنی نیروگاه حساس نیستند.
کربی گفت که ما به اوکراین کمک می‌کنیم که در موضع مذاکره قدرتمندتری قرار بگیرند و تصمیم برای انجام مذاکره در دستان خود اوکراینی‌ها قرار دارد.
مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس صندوق بین المللی پول درباره وقوع جنگ سرد مجدد در صورت تداوم رویاویی بین آمریکا و چین هشدار داد.
شهرداری منطقه ۵ نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.
با گذشت بیش از یک‌ماه از آغاز اتفاقات، مصطفی معین، وزیر پیشین علوم و استاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، تاکید می‌کند که متفکران و دلسوزان از سال‌ها قبل وقوع تنش‌های سیاسی و اجتماعی را هشدار داده بودند، اما گوش شنوایی نیست.
وندیکتوف تاکید کرد: در هر صورت موضع روسیه بدون تغییر باقی می‌ماند، الحاق اوکراین به ناتو یا برخی اتحادهای دیگر که تحت نظارت آمریکا تشکیل شده برای ما غیر قابل قبول است.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ