مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
ضرغامی استدلال دارد نه تنها برای آن‌ها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه‌های اصلی در کشور که خدمات مسافری می‌دهند باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز آن‌ها تامین شود؛ بنابراین پس از پیشنهادی که این مقام مسئول ارائه کرد، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی هستند، بررسی شده و ظاهرا تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است و در آن زمان اظهار امیدواری کرد که نتیجه طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی حوزه ارتباطات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقرار ایستگاه های سیار در اطراف مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل اورژانس برای ارائه خدمات در ۴ مناسبت پیش رو تا قبل از پایان سال خبر داد.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: ایران تنها کشور اسلامی ارائه دهنده خدمات درمانی متناسب با استانداردهای جهانی است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
کارشناسان معتقدند که شرایط مناسب برای کودکان و زیست مجازیشان در اینترنت هنوز فراهم نیست و در این حوزه به اصلاحاتی در قانونگذاری، حمایت از برنامه‌های پیشگیرانه و ارائه‌ خدمات تخصصی نیاز است.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
بانک ملی ایران در جدیدترین شرایط پرداخت تسهیلات به مشتریان خود ‌، با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات، طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» را تدوین و ارائه نموده است.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی از اجرای طرح «توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی مناسب و بهنگام به دختران در معرض آسیب با رویکرد مدیریت مورد» خبر داد.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ