وزارت اقتصاد اعلام کرد:نرخ بیکاری در تابستان امسال نسبت به فصل مشابه در سه سال گذشته به کمترین حد خود رسیده که این دستاورد در سایه اتخاذ سیاست‌های اقتصادی دولت و افزایش رونق صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
وزیر کار و رفاه از افزایش سرمایه گذاری های مشترک خبر داد و گفت: در زمینه اشتغال زایی همکاری مشترک خواهیم داشت.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
مشهد ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.
مصرف مکمل‌های پروبیوتیک دام و طیور با افزایش بازدهی واحدهای دامپروری به رونق اشتغال و بهبود معیشت دامپروران در مناطق محروم کمک می‌کند.
ایران با جماعت زیادی از افرادی رو به رو است که پشت دیوار اشتغال ایستاده اند، این جماعت چه پشت دیوار در انتظار بمانند و چه بروند، دولت برنامه‌ای برای جذبشان ندارد چرا که مدام سخن از کوچک سازی دولت مطرح می‌شود. با این ارتش بیکارانی که درکشور داریم، افزایش سن بازنشستگی نارضایتی‌هایی برای این طیف ایجاد می‌کند.
شوش - رئیس جمهور از پیگیری طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگرچه وجود پدیده قاچاق به اشتغال و تولید آسیب می‌زند؛ اما بیشترین تأثیر منفی را بر بازار ارز می‌گذارد.
در سال ١۴٠٠ در معادن در حال بهره برداری کشور مجموعاً ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ نفر مشغول به کار بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸.۳ درصدی را نشان می دهد.
در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات زیرمجموعه ستاد ملی بازآفرینی شهری مورد توافق قرار گرفت.
فعالیت صنعت خدمات ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای در ماه نوامبر با افزایش اشتغال افزایش یافت که شواهد بیشتری از حرکت اساسی در اقتصاد ارائه می دهد زیرا اقتصاد برای رکود پیش‌بینی شده در سال آینده آماده می‌شود.
جلیل هاشمی می گوید: اگر سفارش اتوبوس داشته باشیم می توانیم با افزایش شیفت های کاری، تمامی آنها را تولید کنیم.
وزیر رفاه، افزایش توانمندی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به اشتغال معلولان را، از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
گروه بهمن در سال 1395 به صورت کامل به بخش خصوصی واگذار شد. تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
کیهان نوشت: دولت در چهار سال گذشته، ناچار شده بالغ بر چندصد هزار میلیارد تومان را از بودجه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و اشتغال کسر کند و به یارانه پنهان بنزین اختصاص دهد.
بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.
به موجب مصوبه جلسه عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش وام اشتغال سربازان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: رئیس جمهور سند ملی مهارت آموزی و اشتغال سربازان را تایید کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ