رئیس جمهور با بیان اینکه راهکار حل مشکلات را در دست بیگانگان دنبال نمی‌کنیم، گفت: از تجربه بیگانگان استفاده می‌کنیم، اما نسخه‌هایی که برای ما می‌پیچند را استفاده نمی‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان برای دستیابی به یک راهکار سیاسی برای حل شرایط کنونی در نیجر وجود دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: توجه مردم و مطالبه‌کنندگان بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است، اما اگر بخواهیم برآورد دقیقی انجام دهیم حل مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بیشتر بر عهده دستگاه‌های فرهنگی و جریان فرهنگی کشور است.
راهکار متضاد دولت و مجلس برای حل بحران ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی!
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
شاخص‌های صادرات ما نشان می‌دهد که ما خام‌فروشی می‌کنیم و متاسفانه گاهی برخی مسئولان ما همین که توانسته‌ایم نفت را بفروشیم به خود افتخار می‌کنند که واقعا فاجعه است. به‌هرحال رابطه با عربستان می‌تواند پیامد‌های مثبت و خوبی داشته باشد، اما فراموش نکنیم که این رابطه همه مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه بخش عمده مشکلات ما داخلی است که باید به‌دنبال راهکار برای آن باشیم. من معتقد هستم اقتصاد ایران از لحاظ سیاسی، جغرافیایی و تمدن ظرفیت‌های بالایی دارد و کفران‌نعمت است که چنین فرصت‌هایی را از دست بدهیم و فرصت‌سوزی کنیم.
سرمربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ اندونزی از پیشرفت این کشور در آسیا و جهان تا مشکلات و شرایط سخت تیراندازان ایرانی با فارس به گفت‌وگو پرداخت.
رئیس جمهور ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور را از ویژگی‌های علوم کاربردی دانست و از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند.
اتاق ایران به ارائه ۳۰ راهکار برای حل مشکلات تعهد ارزی پرداخته و خواستار معافیت صادرات محصولات کشاورزی،فرش،صنایع دستی،دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی از این موضوع در طول برنامه هفتم شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر حرکت فرهنگی انجام نشود، هیچ‌گاه مشکلات شهری ما حل نخواهد شد.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
عباس عبدی در توئیتی نوشت: صدا و سیما را چنان اصلاح کنید که مردم برای دریافت حقیقت پای آن بنشینند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
وزیر اقتصاد آلمان خواستار لغو ممنوعیت استخراج گاز شیل در این کشور برای تأمین بخشی از نیاز این کشور به این حامل انرژی شد.
وزیر امور خارجه در خصوص گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، گفت: ایران راهکار درست حل اختلاف در قفقاز را در نشست ۳+۳ و مکانیسم‌های منطقه‌ای جستجو می‌کند.
«حسین علایی» استاد مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران با اشاره به ابرچالش‌های موجود در کشور که سبب نارضایتی و اعتراض مردم شده، گفت: مجموعه این موارد سبب شده اوضاع ایران در یک چرخه معیوب و حلقه باطل قرار گیرد اما در چنین شرایطی باید اقداماتی انجام داد تا سیستم وارد چرخه مطلوب شود.
ن تنها چند روز است که از زمان پرداخت مطالبات لوکادیا گذشته، اما حساب‌های باشگاه بسته است. با این حال مدیریت تدابیر لازم را برای پرداخت این مطالبات اندیشیده است
نخست وزیر عراق تاکید کرد که راه حل بحران سیاسی کنونی عراق، بازگشت به میز گفتگو و مذاکره و کنار گذاشتن اختلافات با صداقت و امانت کامل است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: با توجه به زمانبر بودن ساخت پالایشگاه در داخل، یکی از راهکار‌های مهم و کوتاه برای جبران ناترازی بنزین کشور، استفاده از ظرفیت سهامداری ایران در پالایشگا‌های فراسرزمینی است که نفت خام بفرستیم و به جای آن فرآورده نفتی دریافت کنیم.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ