فیلمی از اغتشاش آشوبگران و تخریب اموال عمومی و دولتی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از تخریب اموال شخصی، وسایل نقلیه، خانه‌ها و خیابان‌ها در اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین را مشاهده می‌کنید.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
تصاویری از تلف شدن ماهی‌ها در پی تخریب سد کاخوفکا اوکراین را مشاهده می‌کنید.
دبیر پویش ملی نجات بافت تاریخی شیراز توضیح می‌دهد: «از اردیبهشت‌ماه امسال بار دیگر برای تخلیه خانه‌های تاریخی اقدام کردند. حدود ۱۰ بنا را در همین یک ماه اخیر تخلیه کرده‌اند. به صورت دستی و با کارگر در حال تخریب خانه‌ها هستند. با بلوک و سیمان ورودی این ساختمان‌ها را مسدود کرده‌اند.»
ارتش آمریکا در این ماه تصاویری از یک بمب قدرتمند را منتشر کرد که برای نفوذ به اعماق زمین و تخریب تأسیسات زیرزمینی که می‌تواند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شود، طراحی شده است.
تخریب محل اجتماع معتادان متجاهر در محله آقاجان کرمانشاه با محوریت فرمانداری کرمانشاه و با همکاری شهرداری منطقه هشت در حال اجرا است. این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بوده است.
تصاویر منتشر شده از شهر اشغالی رخُووت، تخریب گسترده اموال و خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری گزارش دادند: دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شرق بیت‌لحم، که رژیم صهیونیستی روز گذشته آن را تخریب کرد، با برپایی چادر کلاس‌های درسی خود را برگزار کرده‌اند.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
ویدیویی از نحوه‌ی تخریب جنگل در ۱۰ ثانیه را ببینید.
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل دو مبارز فلسطینی با موشک های ضدتانک خبر دادند.
تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در ترکیه را ببینید.
منابع محلی با انتشار تصاویری از تخریب عجیب باغات زیتون شهر هاتای ترکیه در اثر زلزله شدید ۷.۷ ریشتری اخیر خبر دادند.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی یک هتل در کی‌یف پایتخت اوکراین بر اثر حملات هوایی روسیه تخریب شد. شهردار کی‌یف اعلام کرد که در جریان حملات هوایی یک هتل تخریب شده است. تصاویری از لحظه اصابت موشک به این هتل منتشر شده است.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
تصاویری از انفجار یک پل در نزدیکی نیروگاه برق آبی خرسون را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
شهرام شهریار که این تصاویر را منتشر کرده گفته که این ساختمان، ۱۴مهرماه در روز تهران تخریب شده است
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ