اعضای خارجی پرسپولیس غیر از مربی دروازه بان های این تیم تهران را برای پشت سر گذاشتن استراحت ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با باشگاه امضا کردند.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.
باشگاه پرسپولیس عصر امروز بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری اعضای خارجی این تیم را پرداخت می کند.
باشگاه پرسپولیس با وجود تامین مبلغ قسط دوم مطالبات دروازه بان پیشین خارجی همچنان دنبال تهیه ارز برای خارجی‌های تیمش است.
بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس پس از بازی جام حذفی مقابل ون پارس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبودن مهاجمان خارجی خیلی به یحیی گل محمدی ضربه زد.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
یکی از تقابل های ویژه دربی تهران بدون شک میان دو ستاره خارجی استقلال و پرسپولیس رخ خواهد داد.
تیم استقلال احتمالا پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر چهار دیدار تدارکاتی با تیم های اخلی و خارجی انجام خواهد داد.
دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت های سرمربی این تیم آغاز شد.
باشگاه پرسپولیس آمار بازگشت خارجی های این تیم به تمرینات را اعلام کرد.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.
اعضای خارجی پرسپولیس غیر از مربی دروازه‌بان‌های این تیم تهران را برای پشت سر گذاشتن استراحت ترک کردند.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس با درخواست کشورهای خود برای خروج از ایران روبرو شدند.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس با درخواست کشورهای خود برای خروج از ایران روبرو شدند.
باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
سرانجام پرسپولیس یک مهاجم خارجی سرشناس را استخدام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۳ تن از ایشان وخیم است.
اختلافات آخر دو طرف در مذاکرات بر سر آپشن های قرارداد و پاداش های گلزنی و قهرمانی ، برطرف شد و پیوستن این مهاجم به پرسپولیس قطعی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ