شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان با مساحت 800 مترمربع و با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
پلمب ۱۰ شهربازی و پارک آبی در تهران
اصفهان- مدیر ساماندهی ناژوان گفت: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای ۲مجوز استاندارد از ۲شرکت معتبر و مجوز بهره برداری و تایید سلامت کاربران بوده است.
عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحد‌های امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند. مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
تصاویری از بازی کودکان و نوجوانان را در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ ۸ تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: ۹ نفر امشب براثر سقوط از چرخ و فلک شهربازی بوستان باراجین مصدوم شدند.
پل عجیب اوهاشی در ژاپن با شیبی عجیب که بیشتر شبیه ترن هوایی شهربازی است تا پل را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
راهنمای جامع خرید وسایل شهربازی
خرید وسایل شهربازی یکی از مراحل مهم برای راه‌اندازی یک مرکز تفریحی است. برای این منظور باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.
اداره‌کل استاندارد تهران از اجرای طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی این استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهر بازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد پلمب شده است.
کاخ ریاض با شهربازی و ۳رستوران و ۵ماشین به رونالدو!
کاخ ریاض با شهربازی و ۳رستوران و ۵ماشین برای رونالدو!
شهربازی پاساژ مجتمع تجاری الماس در تهرانپارس که اخیراً تصاویر کشف حجاب متصدیان آن منتشر شده بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
سقوط وحشتناک دستگاه «سقوط ‌آزاد» در شهربازی در هند باعث مجروح شدن حدود ۱۶ نفر از جمله چندین کودک شد.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد تهران گفت: در اجرای طرح کنترل تابستانه مراکز تفریحی استان تهران، بازرسان استاندارد، ۶ شهربازی غیراستاندارد را پلمب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ