فرهاد مجیدی: استقلال و پرسپولیس؟ مهم اینست که مثل علی دایی آدم خوبی باشیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.
دو مهاجم سابق و مطرح استقلال در امارات با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
استقلالی‌ها برای سومین‌بار در فصل جاری باید به مصاف ملوان بندرانزلی بروند.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
بازیکنان و مربیان استقلالی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی پرسپولیس اعلام کردند
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
سرمربی سابق استقلال برای صعود به جایگاه بهتر در لیگ امارات برای رقیبش خط و نشان کشید.
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
هواداران استقلال از آخرین باری که تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند خاطره خوشی ندارند.
متاسفانه در حادثه متروپل، نه تنها تعلل، بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود. من فکر می‌کنم دستگاه قضا باید با اشد مجازات با مسببین و کسانی که غفلت کرده‌اند برخورد کند. مردم هم مطمئن باشند که دستگاه قضا در خصوص کسانی که عامل بروز فاجعه تلخی بوده‌اند، رسیدگی محکمی خواهد کرد.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.
صادقی در سه‌راهی پرسپولیس، استقلال و فرهاد مجیدی
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ