هزاران نفر از مردم لبنان به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و برای دیدار خداحافظی رسمی با وی در این محل حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
در این ویدئو می توانید مهارت شگفت انگیز و تماشایی یک آشپز کره ای در برش زدن ماهی تن غول پیکر 600 پوندی را ببینید.
درخت انجیر معابد ۵۰۰ ساله کیش که یک اثر گردشگری بود بر اثر هَرَس غیراصولی از بین رفت. سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: نگاه فضای سبزی به این اثر گردشگری و هَرَس غیراصولی باعث از دست رفتن ارزش گردشگری این درخت شد. با مواد نگهدارنده خاصی از این درخت مواظبت میشد.
ولادیمیر پوتین در یک کارخانه هواپیماسازی در سیبری شبیه ساز بالگرد میل ۱۷۱ (Mi-۱۷۱A۲) را آزمایش کرد.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
یکی از رسم و رسومات عجیب مردم ترکیه، این است که مردان برای تسکین درد‌ها و رنج‌های خود می‌بایست خاکستر را میل کنند.
روح‌الله مومن نسب،دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی؛ از طرفداران طرح موسوم به «صیانت» گفت: کسانی وی‌پی‌ان می‌فروشند تا بقیه بتوانند فیلم پورن ببینند را به‌عنوان مفسد فی‌الارض اعدام کنید، بقیه دست‌وپاشون جمع میشه!
جابه‌جا کردن هواپیمای توپولوف ۱۳۴ توسط هلیکوپتر میل ۲۶ را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
یکی از رستوران های دارای ستاره میشلن توکیو این ماهی تن بلوفین 212 کیلویی را خرید.
میشل رینالدو در حالی که تی‌شرتی منقش به پرچم اسرائیل به تن کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ