کمک داوران ایرانی حاضر در جام جهانی با رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
سه داور تازه بازنشسته‌شده فوتبال ایران در یک همایش دانش‌افزایی حاضر شدند.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
آبشار تخت چو، آبشاری در آمازون ایران است. آیا می دانید آمازون ایران کجاست؟ تخت چو یا تخت چان منطقه ای در شهرستان پلدختر، یکی از شهرهای تاریخی استان لرستان است که سرزمینی بکر و دیدنی است. پلدختر در زمان امپراطوری ساسانیان، بواسطه موقعیت جغرافیایی اش یکی از شهرهای مهم و استراتژیک بود. در این شهر پل های ارتباطی زیادی وجود دارند که اکثر آنها متعلق به همین دوران هستند. نام شهر پلدختر نیز از یکی از بزرگترین پل های آن زمان یعنی پل دختر گرفته شده است که در حال حاضر تنها چند پایه ستون از این پل تاریخی باقی مانده است.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حال حاضر «فنی‌ترین» تیم لیگ ایران است، به تحلیل بازی پرسپولیس با تراکتور پرداخت و نقاط ضعف و قوت دو تیم را برشمرد.
داوران تیروکمان ایران که قضاوت در رویدادهای بین‌المللی سال جاری میلادی را بر عهده دارند، مشخص شدند.
نکته دیگر در خصوص فغانی که می‌تواند حائز اهمیت باشد اینکه این داور در حال حاضر برای لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، از نظر سطح درآمد هم در کشور استرالیا شرایط کاملاً متفاوتی دارد و سالیانه درآمدی که از قضاوت در لیگ این کشور به دست می‌آورد اصلاً قابل قیاس با ایران نیست و به نوعی از هر زاویه که به ماجرای مهاجرت فغانی نگاه می‌کنی او برنده شده و کمیته داوران بازنده این مهره‌سوزی است
پنج داور ایرانی در اولین سمینار کافا در کشور ازبکستان حاضر شده‌اند.
ستاره سابق استقلال با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از امروز در تمرینات فولاد حاضر خواهد شد.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند که رئیس جمهور در پاسخ گفتند که «ما در حال حاضر ۶ نوع واکسن کرونا تولید و به کشور‌های مختلف صادر می‌کنیم».
زمان اعزام دو کمک داور کشورمان به قطر برای حضور در جام جهانی مشخص شد.
کمک داوران ایرانی حاضر در جام جهانی با رئیس فدراسیون دیدار کردند.
ابراهیم محرابی افشار به همراه زری فتحی بازی دو تیم تایلند و ازبکستان را قضاوت می کنند.
ابراهیم محرابی افشار به همراه زری فتحی بازی دو تیم تایلند و ازبکستان را قضاوت می‌کنند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت انعقاد توافقنامه انتقال محکومان میان ایران و اندونزی، گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ زندانی ایرانی در کشور اندونزی در حال گذراندن دوران حبس خود هستند.
کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در فهرست داوران حاضر در مسابقات زیر ۱۸ سال پسران آسیا قرار داد.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ