مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمتر کسی از خواص روغن چوب سدر در رابطه با درمان ریزش مو خبر دارد. این روغن که خواص پنهانی را در خود جای داده؛ طاسی سر را درمان می‌کند. خانم‌هایی که به دنبال یک محصول مطلوب جهت درمان ریزش مو زنان می‌گردند، می‌توانند این محصول را امتحان کرده و به نتایجی فراتر از انتظار دست یابند. همچنین آقایانی که در معرض طاسی سر قرار داشته و محصولی موثر برای درمان ریزش مو مردان را جستجو می‌کنند؛ می‌توانند از تاثیرات بی بدیل این روغن بهره‌مند گردند.
مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. در این مطلب فهرستی از ۸ گیاه دارویی که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کنند آورده شده است.
ویتامین B ۱۲ که به نام کوبالامین نیز شناخته می‌شود، نقش مهمی در حفظ سلامت بدن و ذهن دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
دانه‌های هندوانه که می‌توانند به صورت خام یا خشک مصرف شوند حاوی ۸ گرم پروتئین گیاهی در تنها ۲۸ گرم هستند و هم چنین سرشار از منیزیم هستند عنصری که نقش کلیدی در تولید انرژی، عملکرد اعصاب و تنظیم فشار خون دارد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران به لحاظ تنوع گیاهی و ذخائر ژنتیکی در بین ۸ کشور نخست جهان قرار داشته که متاسفانه رتبه نخست فرسایش خاک را در اختیار دارد.
دختران امروزی برای عمق بخشیدن به چشمان خود از لنز یا برنامه‌های ویرایش عکس استفاده می‌کنند. در گذشته زیبارویان طبقه‌ی اشراف از روش خطرناکی برای این منظور استفاده می‌کردند. آن‌ها عصاره‌ی گیاه بلادونا را درون چشمان خود می‌ریختند که بسیار سمی است.
در طول تاریخ بشر، شهر‌های پررونق بیشماری گم شده، نابود شده یا از بین رفته‌اند. برخی از آن‌ها را امواج بالا‌آمده‌ی دریا‌ها بلعیده یا بلایای طبیعی آن‌ها را با خاک یکسان کرده است و برخی دیگر مورد هجوم نیرو‌های متجاوز قرار گرفتند. گاهی نیز ساکنان خودشان شهر و دیارشان را ترک کردند، چون زندگی در موقعیت جغرافیایی آن منطقه برایشان غیرممکن شده بود.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
تمساح‌های آمریکایی معمولاً به طول ۴/۵ مترو وزن ۹۰۷ کیلوگرم می‌رسند. آنها تقریباً به اندازه یک انسان ۱/۸ متری هستند. گاهی اوقات آنها بسیار بزرگ‌تر می‌شوند، تمساح‌ها در آمریکای مرکزی به ۶ متر می‌رسند.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
خاصیت سماق در ممانعت از ترکیب گلوکز با مولکول های پروتئین های حیاتی بدن تا میزان ۸/۸ درصد باعث شده تا این گیاه برای بیماران مبتلا به دیابت ، مفید تشخیص داده شود.
با اضافه شدن هشت بانک دیگر به مجموع بانک‌های عرضه کننده اوراق گواهی سپرده مدت دار با نرخ سود ۲۳ درصد شمار بانک‌های اراده کننده این اوراق به ۲۵ بانک رسید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ و روز سه‌شنبه (۶ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۸ هزار گونه گیاهی در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ گیاه خواص دارویی دارند؛ این نشان می دهد سهم داروهای طبیعی در این صنعت بالاست.
مواد غذایی گیاهی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی و ترکیباتی به نام فیتوکمیکال‌ها هستند که ممکن است برخی از فرآیندهایی را که می‌تواند باعث شروع سرطان یا حمایت از رشد آن شود مانند التهاب و آسیب DNA را کُند یا متوقف سازد.
آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری، گاهی وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۹ آبان) در بعدازظهر قسمتی ابری و افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بیشترین شکستگی مربوط به پوکی استخوان در ناحیه لگن، ستون مهره ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می دهد. البته گاهی شکستگی یک استخوان می تواند در ادامه به شکستن سایر استخوان ها نیز منجر شود. بنابراین لازم است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشخیص و درمان این بیماری اقدام شود.
به طور متوسط ​​یک فرد بالغ روزانه به چه مقدار آب نیاز دارد؟ احتمالا پاسخ معمولی را شنیده‌اید: هشت لیوان که گاهی اوقات ۸ × ۸ بیان می‌شود. اما علم زیادی پشت این توصیه وجود ندارد. یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ اساسا هیچ مطالعه قابل اعتمادی پیدا نکرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه قرار بود میزان طلاق ۲۰ درصد کاهش یابد اما طبق یک تحلیل آماری متأسفانه ۴ درصد و در یک تحلیل دیگر ۸ درصد افزایش داشته است.
نعناع همواره گیاهی یکی از بهترین گیاهان برای جلوگیری از نفخ است که به شکسته شدن غذا‌ها در معده شما کمک کرده، حالت تهوع را از بین برده و نفخ را کاهش می‌دهد. این گیاه همچنین مزاج را تقویت کرده که این امر می‌تواند ترشح آنزیم‌های هضمی را تحریک کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ