با اضافه شدن هشت بانک دیگر به مجموع بانک‌های عرضه کننده اوراق گواهی سپرده مدت دار با نرخ سود ۲۳ درصد شمار بانک‌های اراده کننده این اوراق به ۲۵ بانک رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال اعزام زائر از استان کرمانشاه به دلیل اینکه باند فرودگاه به طور کامل از بین رفته و باید جمع‌آوری شود انجام نمی‌شود.
مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در نامه وزیر صمت به بانک مرکزی، درخواست تأمین هشت‌هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تولیدکنندگان لوازم خانگی از طریق بانک‌ها شده است.
پاشایی با اشاره به اینکه این فرآیند مجرمانه با در اختیار قرار گرفتن کارت بانکی هموطنان و قرار دادن در دستگاه اسکیمر و دریافت رمز امکان پذیر می‌شود از هموطنان خواست که تمام مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه عابر بانک و وارد کردن رمز کارت بانکی را شخصا انجام دهند و از قرار دادن کارت بانکی در اختیار سایر افراد حتی برای چند ثانیه اکیدا خودداری کنند.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و نرخ ۳۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه در بورس کالا، تعداد ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شده است.
از شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰یورو اقدام خواهند کرد.
در حین رانندگی به هیچ وجه دنده را در حالت N (خلاص) و مجدد در حالت D (حرکت) قرار ندهیم. این عمل حتما باید در زمان توقف کامل خودرو انجام شود.عدم رعایت این موضوع می تواند باعث شکستگی و آسیب جدی به مجموعه باند و صفحات کلاچ گردد.
در حین رانندگی به هیچ وجه دنده را در حالت N (خلاص) و مجدد در حالت D (حرکت) قرار ندهیم. این عمل حتما باید در زمان توقف کامل خودرو انجام شود.عدم رعایت این موضوع می تواند باعث شکستگی و آسیب جدی به مجموعه باند و صفحات کلاچ گردد.
دروازه بان اصلی تیم ملی هندبال مردان پیش از آغاز دیدارهای قهرمانی جهان گفت: هندبال ایران با کسب ۸ سهمیه جهانی صاحب سبک می باشد.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
رئیس پلیس فتاناجا از شناسایی و انهدام 8 باند قمار اینترنتی خبر داد و راه حل های حفاظت از حساب بانکی در برابر کلاهبرداران اینترنتی را شرح داد.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
بانک پاسارگاد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود (۸ بخش) موفق به کسب رتبه برتر شد و جایزه دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
بانک مرکزی امروز (پنجشنبه) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و نرخ ۲۹ ارز کاهش یافت.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر که ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی کشف شد، گفت: ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند.
۱۸ شهریور سال گذشته مرد طلافروشی در شرق تهران با پلیس تماس گرفت و از سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا از مغازه‌اش خبر داد: ساعت حدود ۸ شب بود که دو زن وارد مغازه‌ام شدند و به بهانه خرید هدیه تولد، از من خواستند طلا‌های مغازه را به آن‌ها نشان دهم. دقایقی در مغازه بودند و بعد هم بدون خرید طلا مغازه را ترک کردند. اما بعد از رفتن آن‌ها متوجه سرقت شدم.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور با بررسی شرایط کنونی بازار سرمایه، ۸ چالش عمده و ۶ پیشنهاد برای مدیریت نااطمینانی‌ها در این بازار را اعلام کرد.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند ۸ نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.
پاسگاه این باند در فاصله ۵۰۰ متری از خانه رئیس پلیس محلی برپا شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ