دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: برگزاری کنکور به شیوه تشریحی به عدالت آموزشی نزدیکتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
«محمدعلی زلفی‌گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پاسخ به سؤال خبرنگار صداوسیما مبنی بر اینکه آیا اینترنت هنگام برگزاری کنکور قطع خواهد شد یا خیر، گفت: «دستور دادند که نباید اینترنت قطع شود، اما ما سیستم‌های خاص خودمان را داریم تا امنیت برگزاری کنکور را تأمین و تضمین کنیم.»
وزیر ارتباطات گفت: طبق نظر و دستور رئیس‌جمهور اینترنت در زمان برگزار کنکور اینترنت قطع نخواهد شد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: رئیس‌جمهور گفتند که اینترنت به‌هیچ‌وجه قطع نخواهد شد و این دستور رئیس‌جمهور بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال به هیچ وجه قطعی اینترنت در ایام برگزاری کنکور نخواهیم داشت و این دستوری بود که رییس‌جمهور در این باره صادر کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال به هیچ وجه قطعی اینترنت در ایام برگزاری کنکور نخواهیم داشت و این دستوری بود که رییس‌جمهور در این باره صادر کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: حال که ما تمام بخش ها زندگی مردم را در این فضا تعریف کردیم هر اخلالی در این فضا ایجاد مشکل می کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: حال که ما تمام بخش ها زندگی مردم را در این فضا تعریف کردیم هر اخلالی در این فضا ایجاد مشکل می کند.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب استاد در دانشگاه فرهنگیان باید اصلاح شود و از سال آینده کنکور تربیت معلم برگزار خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
قنبری با اشاره به اینکه رشته‌های مبارزه با سرقت، جرایم جنایی و جعل و کلاهبرداری ۳ رشته‌ای است که امسال برای آن‌ها کنکور برگزار می‌شود، گفت: بعد از کنکور به افراد نشانی داده می‌شود که این نشان کارآگاهی بین‌المللی است و در تمامی کشور‌ها پذیرفته شده است.
نام‌نویسی نوبت دوم از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و بر اساس اخبار قبلی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
مصوبات کنکوری یکی پس از دیگری باعث شکل‌گیری اعتراض در میان داوطلبان این مسابقات علمی و سرنوشت‌ساز می‌شود. این روز‌ها نیز نوبت به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رسیده است که نسبت به سرنوشت خود در آزمونی که پیش رو دارند، نگران باشند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی‌ می‌شود که دیگر کسی ریسک تقلب را نمی‌پذیرند البته با امکانات پیشرفته تکنولوژی ممکن است تخلف به صفر نرسد اما به صفر نزدیک می‌شود.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
سازمان سنجش اعلام کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته در ساعات برگزاری کنکور، محدودیت اینترنت موبایل در محل حوزه‌های آزمون اجرا می‌شود.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۸ هزار داوطلب در ۲۳۵ حوزه آموزش و پرورش در پنج رشته علمی در مرحله نخست کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.
فقط اینترنت همراه در محل برگزاری کنکور قطع شود
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره ادعای قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور تأکید کرد: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی، چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می‌کند و تاکنون دراین‌ارتباط نه چیزی تصویب و نه ابلاغ شده است.»
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قطع اینترنت در محوطه حوزه‌های برگزاری کنکور به منظور تامین امنیت برگزاری کنکور خبر داد.
زلفی گل، وزیر علوم خبر داد: در حوزه‌هایی که کنکور برگزار می‌شود، اینترنت برای محل‌های برگزاری آزمون سراسری قطع خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ