شاهزاده سعودی پس از تغییر مالکیت شرکت توییتر، همچنان به عنوان دومین سهام‌دار عمده این شرکت فعالیت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهزاده الولید بن طلال، تاجر معروف عربستانی و یکی از حامیان تیم الهلال، طی تماسی با نیمار به او خوش‌آمد گفت.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
شاهزاده سعودی تیم تازه لیگ برتر انگلیس را حراج کرد
تحلیل‌گر بلومبرگ می نویسد که سفر رضا پهلوی ادعای حکومت ایران مبنی بر نشان دادن وابستگی و تبدیل شدن اپوزیسیون خارج از کشور به ابزار قدرت‌های خارجی و بی‌اعتباری سلطنت پهلوی را تقویت خود کرد
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
عربستان کشوری که قانون اساسی ندارد، حزب سیاسی مجلس نمایندگان و انتخابات ندارد، تفکیک قوا ندارد اما به جای اینها تعداد زیادی شاهزاده دارد که پیشینه‌شان بر می‌گردد.
هری ادعا کرد که کامیلا پس از رابطه طولانی‌مدتی که با پدرش داشته، مجبور شده تصویری را که مردم بریتانیا از او در ذهن خود ساخته‌اند بازسازی کند و هری را قربانی پوشش‌های خبری رسانه‌ای قرار داده که به نفع خودش کار می‌کردند و به دلیل ارتباطاتی که با مطبوعات بریتانیایی ایجاد کرده به آدم خطرناکی تبدیل شده است.
شاهزاده هری کوچک ترین پسر چارلز شاه انگلیس، در کتاب جدیدی که یادداشت های وی در آن منتشر شده به قتل ۲۵ نفر در افغانستان اذعان کرده است.
جوردی آمات، بازیکن سابق لالیگا و لیگ برتر انگلیس، حالا مشغول وظایفش به عنوان شاهزاده اندونزی است.
شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی آل فیصل، وزیر ورزش عربستان، امیدوار است که کریستیانو رونالدو به لیگ این کشور ملحق شود.
شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
اتحادیه فوتبال عربستان از آهنگ رسمی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر رونمایی کرد.
پسر عموی ولیعهد عربستان سعودی در بحبوحه موضع‌گیری غرب علیه ریاض درباره تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، پیامی تهدیدآمیز منتشر کرد.
شاهزاده سعود الشعلان در پیامی «به غرب» در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود می‌گوید: «هر کس وجود این پادشاهی (سعودی) را به چالش بکشد همه ما آماده جهاد و شهادت خواهیم بود».
به جای ولیعهد سعودی، شاهزاده «ترکی الفیصل» در مراسم تشییع جنازه الیزابت دوم شرکت خواهد کرد.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.
شاهزاده سعودی دستور داده تمامی کسانی که از داخل عربستان با مخالفان در خارج ارتباط دارند، هدف قرار داده شده، تحت تعقیب قرار گرفته، بازداشت شده و از هرگونه فعالیت آن‌ها ممانعت شود.
شاهزاده موناکو برای حفظ گرندپری فرمول یک در این کشور کوچک مداخله کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ