رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا جدیدترین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر کیان پیرفلک با انتشار ویدیویی در مورد بهبود وضعیت جسمی همسرش نوشت: «در پی دردهایی که می‌کشیم گاهی هم کمی خوشحال می‌شویم».
در جدیدترین نظرسنجی از جامعه صهیونیستی، وضعیت کابینه نتانیاهو پس از گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار آن، بررسی شده است.
وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت سلامتی وزیر ورزش توضیح داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
جدیدترین تصویر ماهواره‌ای دریاچه ارومیه حکایت از خشک شدن تقریبا همه مساحت این دریاچه دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
دختر پله همزمان با وخیم‌تر شدن حال پله، اسطوره این کشور پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران در محورهای ۵ استان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز یک یک شنبه را تشریح کرد و گفت: تردد خودروها به سمت مرکز در حال افزایش است.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
بررسی جدیدترین آمار در مورد وضعیت سرمایه گذاری نشان می دهد که در نیمه نخست امسال ۳۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب شده که بیشترین حجم از سوی افغانستان بوده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز ۲۶ مهرماه را تشریح کرد و گفت: سوار شدن مسافر خارج از ایستگاه تاکسی و اتوبوس باعث افزایش ترافیک می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز مانند هفته‌های گذشته، صفر بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز در عدد ۲۰ شهر باقی مانده است.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح و جزئیات تردد در جاده ها را بیان کرد.
در مجموع در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۳۵ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین ۳۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۷۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران حاکی از شرایط رو به بهبود و کاهش شهرهای قرمز کرونایی است. در استان تهران نیز مانند اکثر نقاط کشور تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ