دختر پله همزمان با وخیم‌تر شدن حال پله، اسطوره این کشور پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که کره شمالی در جدیدترین آزمایش خود با حضور کیم جونگ اون چندین موشک بالستیک از نوع کروز شلیک کرد.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۱.۸۰ بوده و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر در حال برگزاری اولین نشست خبری رسمی خود در سیرجان است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور از ابتدای اسفند تا امروز ۱۷ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری جان باخته‌اند؛ ۷۱۴ نفر مصدوم شده‌اند و ۸۰ نفر هم دچار قطع عضو شده‌اند.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
جدیدترین واحد‌های مسکونی زیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محله خزانه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.
طبق جدیدترین گزارش مرکز آمار میانگین طول مدت ازدواج زوج‌هایی که طلاق گرفتند از ۹.۲ سال در سال ۹۶ به ۱۱ سال در ۱۴۰۱ رسیده است، اما هنوز نیاز به پایداری بیشتری در زندگی مشترک زوج‌ها داریم.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش از تحولات بازار مسکن اعلام کرد: متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در آذر به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسید.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مرکز پژوهش‌های اتاق ایران در جدیدترین گزارش خود به بررسی سیاست‌های موجود در بازار ارز پرداخته و راهکارهایی برای تثبیت نرخ در این بازار ارائه داده است.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت اقتصاد جهانی در چند شاخص مهم از جمله تورم پرداخته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در میان سایر کشورهای جهان در سرعت اینترنت موبایل با رشد همراه بوده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ