منابع خبری اعلام کردند که حزب الله لبنان برج مراقبت بلندی را فراتر از دیوارهای بتنی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی ساخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
ب. م یکی از شهروندانی است که طبق نظر پزشکان نصب دکل مخابرات یکی از شرکت‌های اپراتوری باعث سرطان اعضای خانواده‌اش شده و حالا هر‌چه برای لغو قرار‌داد با این شرکت تلاش می‌کند تا هر‌چه زودتر دکل را از ساختمانشان جمع کنند، نتیجه‌ای حاصل نشده است.
خجسته مهر گفت: اگر شرکت‌های صاحب صلاحیت بتوانند دکل بیاورند، ما حاضر به اجاره بلندمدت پنج ساله آن هستیم؛‌ در این شرایط پیمانکار با اجاره به شرط تملیک صاحب یک دکل می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان تشعشعات دکل های مخابراتی در کشور از استانداردهای جهانی پایین تر است و هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان تشعشات دکل های مخابراتی در کشور از استانداردهای جهانی پایین تر است و هیچ خطری برای سلامت افراد ندارد.
مجری پروژه طرح توسعه میدان رسالت گفت: با استقرار دکل حفاری در مجاورت سکوی DP-R1 میدان نفتی رسالت واقع در منطقه لاوان، گامی دیگر در راستای افزایش تولید این شرکت برداشته شد.
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان از استقرار BTS و افزایش پهنای باند گلزارشهدا، حسینه ثارالله و مصلی این شهر با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبرداد.
دادگاه کیفری عراق در استان نینوا یک تروریست داعشی را که در حملات علیه نیروهای امنیتی و انفجار دکل های برق دست داشت، به اعدام محکوم کرد.
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اعلام کرد که به دلیل مشکل فنی در دکل برق شهرستان های بهشهر منطقه رستم کلا و نکا در شرق استان قطع شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که در پروژه توسعه مخزن ذخیره‌سازی شوریجه و با استقرار دکل در آن از سوی این مجموعه، شرکت ملی گاز ایران وارد حوزه بالادستی می‌شود.
افتتاح نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، ابلاغ سقف قیمت پیشنهادی انرژی در بازار برق و توافق نامه 200 میلیارد دلاری نوسازی دکل های حفاری از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته گذشته بود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب خریداری ۶ دکل جدید در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: بر این اساس سه دکل دریایی و سه دکل خشکی به ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ