اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
ذوبی‌ها در بازی دوستانه برابر فجر سپاسی از چهار بازیکن جوان استفاده کرد.
شاگردان محمد ربیعی در دیدار مقابل مس کرمان مغلوب شدند.
ثمربخشی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در لایه حمایتی از طریق هماهنگی میان سه ضلع دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های هدف و انجمن‌های‌شان میسر می‌شود. بنابراین دست کشیدن از سیاست‌های تنگ‌نظرانه و اجازه دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد و واگذاری بخشی از وظایف دولت به نهادهای مدنی در توانمندسازی این نهادها می‌تواند موثر باشد.
علی ربیعی نوشت: در سه سیاست نیازمند اصلاحات هستیم: سیاست خارجی، سیاست‌های اقتصادی و معیشتی و سیاست‌های اجتماعی. امروز بدون تردید اولویت با سیاست اجتماعی است.
علی ربیعی گفت: برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت؛ برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده، بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود.
سرمربی ذوب‌آهن پای صحبت‌های تماشاگران متعصب این تیم نشست و پاسخگوی آنها بود.
ربیعی نوشت: نتایج برخی سنجش‌ها، نشانگر آن است که جامعه ایران، به لحاظ شادی، امید و اعتماد در وضعیت نامناسب قرار دارد. مشخص نیست چه نگاه، سیاست و تدبیری پشت این مساله نهفته است که هر کجا روزنه شادی‌ای برای مردم می‌یابند علیه آن اقدام می‌کنند، بنابراین اگر تعبیر «سیاست علیه شادی» به کار برده می‌شود، بی‌جا نیست. انگار یک سیاست نانوشته برای پیشگیری از جشن‌ها و شادی‌ها وجود دارد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
محمد ربیعی با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قرارداد یک ساله خود را امضا کرد.
سرمربی جدید ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران مس رفسنجان خداحافظی کرد.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
مس رفسنجان احتمالا پس از شکست سپاهان با تغییراتی در ترکیب در دربی مسی‌ها به میدان می‌رود.
محمد ربیعی پس از شکست مس رفسنجان برابر پرسپولیس برای دقایقی با عصبانیت با رییس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان صحبت کرد.
تیم محمد ربیعی به دوازدهمین تساوی فصل خود دست پیدا کرد و بیشتر از هر تیمی در لیگ برتر متوقف شده است.
محسن ربیع خواه در دومین ‌تجربه ‌سرمربیگری باز هم صاحب تساوی شد.
هافبک شماره هفت سرخپوشان در شبی که طلسم پاس گلش در بازگشت به این تیم را شکست، از محرومیت دربی فرار کرد.
رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر مقابل مس رفسنجان با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پیروز شد.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
شاگردان محمد ربیعی در دیداری دوستانه موفق به شکست نساجی شدند.
شاگردان محمد ربیعی در دیداری دوستانه موفق به شکست دادن نساجی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ