علی ربیعی گفت: برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت؛ برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده، بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
ذوبی‌ها در بازی دوستانه برابر فجر سپاسی از چهار بازیکن جوان استفاده کرد.
ذوب آهن در یک بازی پرگل توانست شمس آذر قزوین را شکست دهد.
ثمربخشی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در لایه حمایتی از طریق هماهنگی میان سه ضلع دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های هدف و انجمن‌های‌شان میسر می‌شود. بنابراین دست کشیدن از سیاست‌های تنگ‌نظرانه و اجازه دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد و واگذاری بخشی از وظایف دولت به نهادهای مدنی در توانمندسازی این نهادها می‌تواند موثر باشد.
علی ربیعی نوشت: در سه سیاست نیازمند اصلاحات هستیم: سیاست خارجی، سیاست‌های اقتصادی و معیشتی و سیاست‌های اجتماعی. امروز بدون تردید اولویت با سیاست اجتماعی است.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
سرمربی ذوب‌آهن پای صحبت‌های تماشاگران متعصب این تیم نشست و پاسخگوی آنها بود.
ربیعی نوشت: نتایج برخی سنجش‌ها، نشانگر آن است که جامعه ایران، به لحاظ شادی، امید و اعتماد در وضعیت نامناسب قرار دارد. مشخص نیست چه نگاه، سیاست و تدبیری پشت این مساله نهفته است که هر کجا روزنه شادی‌ای برای مردم می‌یابند علیه آن اقدام می‌کنند، بنابراین اگر تعبیر «سیاست علیه شادی» به کار برده می‌شود، بی‌جا نیست. انگار یک سیاست نانوشته برای پیشگیری از جشن‌ها و شادی‌ها وجود دارد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
محمد ربیعی با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قرارداد یک ساله خود را امضا کرد.
سرمربی جدید ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران مس رفسنجان خداحافظی کرد.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر دولت به جای حرکت به سوی شفافیت، برعکس به سمت غیرشفافیت حرکت می‌کند و از این رو نگران کوچک شدن حوزه عمومی هستم.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
نفرات آغاز کننده بازی برای مس رفسنجان در دیدار مقابل ملوان انزلی مشخص شدند.
تیم های مس رفسنجان و مس کرمان با دو هدف متفاوت در دربی استان کرمان به مصاف هم رفته اند.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
این تصور که صرفا امضای برجام همه مسائل کشور را بهبود خواهد بخشید تصور نادرستی است. این دامی است که نباید در آن گرفتار شد. به تعبیری برجام برداشتن مانع برای حرکت رو به جلویی است که تمهیدات و سیاست‌گذاری‌های درست و کارآمدی‌های اجرایی را می‌طلبد.
تا مذاکرات به نقطه حساسی می‌رسد، باز هم کاسبان تحریم، دلالان رنج مردم و زیاده‌گویان خوابگردی متوهمانه خود را ازسر می‌گیرند.
تا مذاکرات به نقطه حساسی می‌رسد، باز هم کاسبان تحریم، دلالان رنج مردم و زیاده‌گویان خوابگردی متوهمانه خود را ازسر می‌گیرند.
سخنگوی دولت پیشین نوشت: کاری نکنیم شیرینی مقاومت، حمایت جامعه جهانی و یأس بدخواهان به هدر رود و این ممکن نیست مگر با وقت‌شناسی و قدردانی از سرمایه اجتماعی.
دولت سیزدهم با شروع سال به عهد خود مبنی بر عدم استقراض از بانک مرکزی پایبند بوده و از سوی دیگر، دولت از تنخواه استفاده نکرده است. این در حالی است که دولت قبل در سال ۱۴۰۰ تنها در ماه فروردین بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان از تنخواه بانک مرکزی استفاده کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ