سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان دیدار با سپاهان، شب پرهیجان و البته پر استرسی را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
دکه روزنامه‌فروشی منطقه چهاردانگه که چیزی جز سیگار و خوراکی نداشت، فقط توانست بخشی از حرف و حدیث‌های پر از ترس و ارعاب را در خود جای دهد. حرف و حدیث‌هایی که ناشی از انتشار تصاویر یک سرقت مسلحانه عجیب بود.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
اگر شیرخشک را صبح و قبل از صبحانه مصرف کنید، تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. در زمان شب همزمان با چاق شدن صورت، سایر قسمت‌های بدن هم چاق می‌شوند.
دیدار شب گذشته اسکاتلند و گرجستان از مقدماتی یورو 2024 در شرایط جوی بسیار بد و در زمینی پر از آب برگزار شد و در نهایت اسکاتلندی ها پیروز شدند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پر گل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.
یکی از جلوه های خوب دیدار شب گذشته تیم های تراکتور و سپاهان حضور پرشور تماشاگران تبریز در استادیوم یادگار بود.
فجر سپاسی شیراز با یک برد پر گل مقابل خلیج فارس به رده سوم صعود کرد.
دیشب علاوه بر فوتبال در والیبال هم شب خاصی در اروپا بود.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.
دیدار پر برخورد شب گذشته رئال مادرید برابر والنسیا با اشتباهات متعدد داوری از نگاه کارشناسان همراه بود.
شاید پر حاشیه‌ترین قسمت از گفت و گوی شب گذشته محمدحسین میثاقی با رئیس هیئت فوتبال تهران، مربوط به حضور خانواده شیرازی در هیئت بود.
این گیاه از درمان‌های سنتی التهاب ورید، لخته‌های خون و تراکم غدد لنفاوی پشتیبانی می‌کند، به عنوان مثال، زمانی که شبدر شیرین به صورت خارجی اعمال می‌شود می‌تواند باعث بهبودی کبودی‌ها شده و تورم هموروئید را کاهش دهد.
سالاد گل کلم و انار یکی از انواع سالادهای پاییزی است که از ترکیب گل کلم با انار، کشمش، گردو و ساقه کرفس تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پر خاصیت است.
تکرر ادرار در بسیاری از موارد یک عارضه مربوط به افزایش سن است. با افزایش سن شما مقدار کمتری از هورمونی را ترشج می‌کند که به بدن امکان نگهداشتن مایعات در بدن را می‌دهد؛ بنابراین با افزایش سن، مثانه با سرعت بیشتری از ادرار پر می‌شود و نمی‌تواند مقدار زیادی از ادرار را در خود نگهدارد.
وینسنت ابوبکر، کاپیتان تیم ملی کامرون، با گلزنی برابر برزیل و درآوردن پیراهنش از زمین بازی اخراج شد.
مهدی طارمی در شب شکست پورتو برابر بنفیکا 90 دقیقه پر ماجرا را سپری کرد.
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع قابل قبول در لیگ برتر دو شکست عجیب و غریب و پر گل را متحمل شده‌اند.
در هفته هشتم لیگ جزیره، تاتنهام با برتری پر گل ۶ بر ۲، لسترسیتی را شکست داد.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.
شب گذشته دختر الکساندر دوگین، مفسر سیاسی و از افراد پر نفوذ و نزدیک به ولادیمیر پوتین که از او به عنوان «مغز پوتین» یاد می‌شود در یک بمب‌گذاری کشته شد.
در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ