رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عده‌ای مدعی بودند ما پاسخ آژانس را نداده‌ایم در این زمینه هم گفتگو صورت گرفت و با دعوت رسمی از آقای گروسی، ایشان طی یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره‌بازی ضبط کرده‌اند و دنبال فالوئر می‌گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف‌ها هم نداریم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
هیچ‌کس منکر مافیای خودرو نیست. این مافیا طی ۳ دهه اخیر بر بی‌کیفیتی و قیمت‌های بالای خودرو‌ها اثرگذار بوده است و براساس منافع گروهی برخی جریانات خاص عمل شده است. هر دولتی هم که روی کار آمده است همین آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟
تیم ملی ایران با فوتبالی برتر ویتتام را برد تا صدرنشین گروهی شود که به همراه گروه چهار به گروه مرگ معروف بود
کنعانی تصریح کرد: سفر آقای گروسی به تهران هم ادامه مسیر دیپلماسی برای ایجاد مسیر بهتر و نزدیکتر جهت حل و فصل برخی اختلاف نظر‌های فنی و تکنیکی در مناسبات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که خوشبختانه به تفاهم‌های خوبی هم منجر شد و امیدوار هستیم که در صورت تکمیل این روند و اقدامات مسئولانه‌ی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زمینه برای حل و فصل اختلافات فنی فراهم شود.
حسین شریعتمداری نوشت: بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از «اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت!
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عده‌ای مدعی بودند ما پاسخ آژانس را نداده‌ایم در این زمینه هم گفتگو صورت گرفت و با دعوت رسمی از آقای گروسی، ایشان طی یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
هافبک پرسپوليس بعد از ادامه حضور در این تیم، امیدوار به تصمیم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات گروهی است.
بهترین گلزنان مرحله گروهی جام جهانی 2022 هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.
ستاره تیم ملی قطر می‌گوید هدف قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، صعود از مرحله گروهی خواهد بود.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در این خصوص بین آقای اسلامی و گروسی اتفاق نظر وجود دارد و امیدواریم که آژانس با نگاه فنی و بر اساس آنچه که در روزهای اخیر توافق کردیم نسبت به حل و فصل برخی اتهامات که از طرف آژانس مطرح شده است، از مسیر همکاری‌های فنی اقدام کند.
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما با گلزنی مقابل اندرلخت تیمش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان صدرنشین کرد.
برای استعدادیاب‌های باشگاه‌های اروپایی هم خیلی غافلگیر کننده نخواهد بود اگر طارمی در شرایطی مشابه در مرحله گروهی جام جهانی، نام خودش را سر زبان‌ها بیندازد
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و بعد از فیفادی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که زودتر از سایر نفرات تیم برای گرم کردن به زمین تمرین رفته بود با دیدن گروهی از بانوان در استادیوم مقابل آن‌ها رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. او ملقب به آقای کلین شیت است و خیلی از دختران او را با این نام صدا می‌زدند.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ