امیرحسین اصلانیان معتقد است پرسپولیس برای موفقیت در ادامه فصل باید با تاکتیک جدیدی وارد مسابقات شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش در خصوص مصدومیت دیاباته و رفتن لوکادیا پیش از دربی صحبت کرد.
در غیاب شیخ دیاباته مصدوم و سفر ناگهانی یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند.
اگر چه لوکادیا در آستانه دربی تهران را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم است اما این دلیل قانع کننده ای نیست که پرسپولیس عقب نشینی کند.
پرسپولیس در غیاب لوکادیا و شیخ دیاباته هم یک تیم خوب است. این همان موضوعی است که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم حریف هم در کنفرانس خبری پیش از بازی بدان اشاره داشت.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
با خروج لوکادیا از ایران و مصدومیت شیخ دیاباته، ترکیب پرسپولیس در خط حمله کاملا دچار تغییر می‌شود.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است
شکست پرسپولیس مقابل مس؛ ناکامی زوج لوکادیا و دیاباته
به نظر می‌رسد یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته روز جمعه راهی ایران خواهند شد.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا کرده‌اند
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
این اولین بازی شیخ برای سرخپوشان بود و این مهاجم اسبق استقلال که در این فصل پیراهن قرمز را برتن کرده بود به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در میدان را نداشت.
پرسپولیس حقوق لوکادیا و دیاباته را صاف کرد
باشگاه پرسپولیس همزمان با شیخ دیاباته قسط دوم قرارداد لوکادیا را به نماینده او پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس مطالبات دو مهاجم خارجی خود را پرداخت کرد.
شیخ دیاباته آقای گل سابق لیگ برتر و یورگن لوکادیا بهترین گلزن این فصل، خط حمله سرخپوشان را تشکیل می‌دهند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.
ادعای عجیب سپاهان: دیاباته و لوکادیا ۳میلیون یورو!
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
به نظر می‌رسد پرسپولیس خط حمله این فصل خود را با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تکمیل خواهد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ