اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع فدراسیون دوومیدانی بعد از 2.5 ماه با استعفای هاشم صیامی از ریاست این فدراسیون موافقت کرد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
رئیس فدراسیون فوتبال امارات یک روز پس از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا از سمت خود استعفا داد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
روز گذشته مراسم تودیع حبیب الله شیرازی رئیس سابق هیئت فوتبال تهران ، مهمترین خبر رسانه ای شده از فدراسیون فوتبال بود
رئیس مستعفی هیات فوتبال استان تهران توضیحات کوتاهی درباره کنار رفتنش از این پست ارائه کرد.
باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
«ریچارد شارپ» رئیس بی‌بی‌سی پس از عذرخواهی به دلیل حواشی پیرامون «گری لینکر» مجری معروف برنامه فوتبالی این شبکه، تحت فشار فزاینده‌ای برای استعفا قرار داد.
نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، پس از حواشی بسیار و اعتراضات جدی صورت گرفته علیه او از سمتش استعفا داد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در نهایت پذیرفت که از سمت خود استعفا دهد. اظهارات او علیه زیدان بسیار جنجال‌ساز شده بود.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فرانسه از رئیس این فدراسیون خواست تا با توجه به رسوایی اخلاقی اخیر، استعفا دهد.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه احسان اصولی باید از ریاست کمیته فوتسال استعفا کند، گفت: ساختمان‌های فوتسال غصبی است و باید این ساختمان‌ها را پس بدهند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه احسان اصولی باید از ریاست کمیته فوتسال استعفا کند، گفت: ساختمان‌های فوتسال غصبی است و باید این ساختمان‌ها را پس بدهند.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس از سمت خود استعفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ