شرایط ریزگرد‌ها تا فردا در استان اردبیل پایدار خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به شدت گرد و غبار در منطقه، ستاد مدیریت ‌بحران و دستگاه‌های امدادرسان آماده‌باش شدند و از مردم خواستند از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا غیرحضوری شدند/ اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند/اجرای طرح زوج و فرد از در منزل
تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران طی روز آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و ادارات اصفهان فردا سه‌شنبه ۲۷ دی تعطیل نیست و پدیده مِه‌ سنگین تا اواسط فردا ادامه دارد.
تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
شروع فعالیت ادارات در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.
کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
اصفهان- بنا بر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه ۱۷ دی ماه مدارس و دانشگاه‌ های ۱۲ شهر استان اصفهان غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس بصورت دورکاری است.
عابد ملکی گفت: گزارشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین هواشناسی برای نیاز به تشکیل جلسه اضطرار آلودگی هوا دریافت نکردیم و طبق پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده شرایط کیفیت هوای تهران مساعد می‌شود.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا و پس فردا تعطیل شد/ جزئیات دورکاری ادارات تهران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه نیز غیرحضوری شدند.
تهران- مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.
معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ