وزارت امور خارجه آلمان در ادامه مداخله‌های غرب در امور داخلی ایران، سفیر تهران در برلین را فراخواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
وردربرمن با پذیرش شکست مقابل تیمی دسته سومی از دور رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان کنار رفت.
لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
لژیونر ایرانی عنوان سومین گلزن برتر بوندس‌لیگا 2 آلمان را کسب کرد.
آرمینیا بیله فلد، باشگاه مشهور آلمانی، به دسته سوم فوتبال آلمان سقوط کرد.
متس هوملس در سی و سومین هفته لیگ آلمان، نتوانست دیدار خارج از خانه تیمش، بروسیا دورتموند، مقابل آگزبورگ را به پایان برساند.
اسناد قضایی نشان می‌دهد شرکت خودروسازی گاز روسیه برای سومین بار از شرکت فولکس واگن آلمان شکایت کرده است.
تیم ملی واترپلو ایران با شکست برابر قزاقستان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان در جایگاه سوم قرار گرفت.
باشگاه بایرلورکوزن سومین تیم پرطرفدار بوندس لیگا شد.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
مدافع اسبق پرسپولیس روی نیمکت شهرداری آستارا در سومین بازی خود به چهارمین امتیاز رسید تا ماموریت فرار از سقوط با نتیجه همراه باشد.
این سومین تقابل بین فرانکفورت و ناپولی به حساب می‌آید که در دو دیدار قبلی حریف آلمانی برنده بوده است
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
طبق اعلام پیشین «کریستین استورات» بازیگر آمریکایی ریاست هیات داوران هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین را بر عهده دارد و در کنار او گلشیفته فراهانی، والسکا گریسباخ کارگردان و نویسنده (آلمان)، رادو جود کارگردان و فیلمنامه نویس (رومانی)، فرانسین مایسلر کارگردان و تهیه کننده (آمریکا)، کارلا سیمون کارگردان و فیلمنامه نویس (اسپانیا) و جانی تو کارگردان و تهیه کننده (هنگ کنگ، چین) دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان معتقد است کسب مقام سومی جام جهانی خالی از ارزش نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.
سومین تیم پر ستاره هم در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی کرد تا اینگونه خلق شگفتی هم‌چنان ادامه داشته باشد.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ