هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدرنشینی سپاهان اصفهان به اتمام رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
مقام سابق سازمان ملل با اشاره به تداوم استعمارِ فرانسه و غرب در نیجر، بر این باور است که آفریقا می تواند به میدان جنگ و رقابت ژئوپلیتیکی غرب و آمریکا علیه روسیه و چین تبدیل شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
تداوم جولان آلاینده ازن در هوای تهران
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.
بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
درگیری‌ها میان نظامیان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان در جریان است.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن یک بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در ایران را دارد به توافق رسید.
پرونده تکواندوکاران ایران در رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب ۲ مدال طلا، ۵ نقره و یک برنز بسته شد.
پرونده تکواندوکاران ایران در رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب ۲ مدال طلا، ۵ نقره و یک برنز بسته شد.
پرونده تکواندوکاران ایران در رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب دو طلا، ۵ نقره و یک برنز بسته شد.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در حاشیه مجمع فدراسیون قایقرانی گفت: ما رقابت نابرابری با چینی‌ها داریم.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
در پایان هفته چهارم رقابت های سوپر لیگ کاراته آقایان، بیمه تعاون به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با بیان اینکه احتمالا فردا شورای عالی بورس نامه شورای رقابت را بررسی می کند، گفت: عرضه خودرو در بورس تا زمان تصمیم گیری شورای عالی بورس تداوم می یابد.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
هفته یازدهم  و آخر  دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور در شهرهای مختلف برگزار و با صدرنشینی شهرداری گرگان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ