یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار و ابهاماتی که بورس با آن‌ها مواجه است، بر این باور است که رفتار دولت با بازار سرمایه باعث بی اعتمادی سهامداران به این بازار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
مدافع تاجیکستانی تا یکقدمی پایان همکاری با پرسپوليس پیش رفت اما در ادامه در تمرین نوبت عصر حاضر شد.
فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
آذری جهرمی: آرزومه، امسال سایه سنگین این سه «ت» برداشته بشه
امیدوارم تو سال جدید به آرزوهاتون برسید یا لااقل یه قدم بهشون نزدیک‌تر بشید.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران و بارش باران در برخی محورهای همدان، کردستان و کرمانشاه خبر داد.
در سال ۲۰۲۲، ایالات‌متحده، نقش‌آفرینی دوباره محدودی در خاورمیانه را کلید زد، با سفر رئیس‌جمهور جو بایدن به اسرائیل و عربستان سعودی در ماه ژوئیه که اهمیت منطقه را به‌عنوان عرصه‌ای برای رقابت ژئوپلیتیک گسترده‌تر با چین و روسیه برجسته کرد. اما سال ۲۰۲۳ با سایه سنگین سوالات بسیاری درباره اولویت‌های ایالات‌متحده در منطقه شروع می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در آزادراه ساوه- تهران خبر داد.
دستیار گوگل در اندروید اتوموتیو تغییرات عمده‌ای را تجربه کرده؛ این سیستم حالا از راه دور، قادر به راه‌اندازی سیستم تهویه یا بازکردن در‌های خودرو است.
کاخ سفید از کشف تعداد محدودی اسناد طبقه بندی شده در خانه شخی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ایالت دلاویر خبر داد.
در تحقیق جدید ستاره شناسان ادغام دو ستاره نوترونی را ردیابی کردند که به ایجاد یک سیاه چاله منجر شد. با این وجود آنها سیگنال هایی از یک مرحله میانی عجیب کشف کردند که مربوط به ستاره های نوترونی بسیار سنگینی بود که فقط برای چند میلی ثانیه وجود داشتند.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
نفرات منتخب کشتی آزاد ایران اواخر ماه گذشته وارد اردوی آماده سازی شدند تا خودشان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا مهیا کنند.
سایه سنگین رکود اقتصادی بر پلاتین و پالادیوم
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
خرید سینا اسدبیگی می‌تواند برای پرسپولیس سنگین تمام شود.
بازار سهام در اولین روز کاری خود برخلاف سنت هرساله در حالی با نماگرهای سبزپوش روانه تعطیلات تقویمی شد که حجم و ارزش معاملات همچنان چنگی به دل نمی‌زند.
استیو مک‌کلارن، کمک مربی منچستریونایتد، نسبت به آینده این تیم بسیار امیدوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ