سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوران تاکنون ۶ امتیاز از تیمش در لیگ گرفته‌اند، گفت: دوست داشتم قبل از جام جهانی با پرسپولیس بازی کنیم و هر کاری کردم، نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم‌تجربه‌تر شانس قضاوت داده است.
کمیته داوران هنوز تصمیم نهایی خود برای اعلام داوران هفته نخست لیگ برتر را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
جاناتان در تمام دوران زندگی ملکه الیزابت در سنت هلن زندگی کرده‌است. دوران زندگی او با رویدادهای مهم زندگی انسان گره خورده است. از شروع جنگ‌های داخلی آمریکا در سال ۱‍۸۶۱ گرفته تا جنگ جهانی اول،‌ جنگ جهانی دوم، انفجار دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی دوران جنگ سرد آمریکا و شوروی، تا حادثه چرنوبیل.
دبیرکل فدراسیون فوتبال این دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ را از بهترین دوره ها دانست.
سه داور تازه بازنشسته‌شده فوتبال ایران در یک همایش دانش‌افزایی حاضر شدند.
متولدین 1357 حالا به پایان زمان قانونی کار خود در قضاوت فوتبال رسیده‌اند و باید سوت را کنار بگذارند.
سعید مظفری‌زاده و رضا کرمانشاهی روز گذشته راهی تبریز شدند تا کار خود را در تراکتور استارت بزنند.
رئیس کمیته داوران کشتی گفت: قبول دارم در رابطه با کشتی امین طاهری و مرتضی جان‌محمدی اشتباه داوری صورت گرفت.
دربی حذفی روز چهارشنبه به طور حتم با استفاده از داوران پشت دروازه برگزار می شود.
شاهرخ بیانی معتقد است انگیزه استقلال برای قهرمانی در حذفی بیشتر است و این تیم همانند سال ۶۹ در فینال قهرمان خواهد شد.
داوران استقلال و پرسپولیس در نیمه‌نهایی حذفی
اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.
بازیهای این هفته لیگ برتر با حضور دو داور ناشناخته برگزار می‌شود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.
اسامی داوران هفته سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.»
وقتی عاشق کسی می‌شویم، این رابطه برای خودش دنیای خصوصی می‌شود. اسرار، آسیب‌ها و تجربیات دوران کودکی آزادانه با قصد شناخته شدن، پذیرفته شدن و حمایت از طرف دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
سرمربی استقلال می‌گوید علت دریافت کارت زرد از داور مسابقه را نمی‌داند، اما فکر می‌کند آن‌ها عاشق او هستند که این کار را می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه نخست می توانستیم سه گل به هوادار بزنیم.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ