اشتفان افنبرگ، ستاره سابق آلمان، از رفتار مانوئل نویر که منجر به مصدومیت او شد ابراز ناراحتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهادی را برای جذب اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، ارائه کند.
استفان الشعراوی، ستاره ایتالیایی رم، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
استفان دی‌فرای قرارداد خود را با اینتر تا پایان ژوئن 20‌25 تمدید کرد.
استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر با رد پیشنهاد عربستان، در اینتر می ماند.
استفان الشعراری هم خاطرات خوشی از کار با برلوسکونی دارد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد اشتفان کونتس، سرمربی آلمانی تیم ملی را فسخ و عبدالله آوجی را به عنوان جانشین او منصوب کرده است.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
استفان بایچتیچ به دلیل مصدومیت دیگر نمی‌تواند در ادامه فصل برای لیورپول به میدان برود.
استفان بایچتیچ به دلیل مصدومیت دیگر نمی تواند در ادامه فصل برای لیورپول به میدان برود.
استفان کامبیاسو، ستاره سابق آرژانتینی اینتر، بایرن را شایسته صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دانست.
استفان فرید، شیمیدان دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسید‌های مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم.»
استفان بایچتیچ، ستاره جوان لیورپول، پس از پیروزی برابر اورتون پاسخ تمجید محمد صلاح را داد.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، مانوئل نویر، کاپیتان فعلی این تیم را به ناسپاسی متهم کرد.
استفان بایچتیچ با اصالتی صرب ولی متولد ویگو اسپانیا، شب گذشته گل سوم لیورپول را به استون ویلا زد و نوید ظهور یک پدیده جدید را داد.
استفان ال‌شعراوی، مهاجم ایتالیایی رم، مدعی شد ژوزه مورینیو تمایلی به ترک این باشگاه نشان نداده است.
گای استفان، دستیار سرمربی تیم ملی فرانسه، به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه پرداخته است.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است مانوئل نویر نباید دیگر دروازه بان ثابت تیم ملی آلمان باشد.
شکست 2-1 تیم ملی ترکیه مقابل جزایر فارو در لیگ ملتهای اروپا اشتفان کونتز، سرمربی آلمانی این تیم را در آستانه اخراج قرار داده است.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ریو در واکنش به شایعاتی در خصوص عدم تمدید قرارداد علی ارسلان در صورتی که در مسابقات جهانی بلگراد مدال نمی‌گرفت، گفت: این حرف‌ها واقعی نبود و از روی حسادت مطرح شده است.
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اشتفان افنبرگ، اسطوره این باشگاه، به بایرن بازگشته است. او از این پس به عنوان سفیر باشگاه باواریایی فعالیت خواهد کرد.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ