مراکش در جام جهانی پیش رو امید زیادی دارد تا ناکامی دوره گذشته را جبران کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان پس از ۱۳ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی راهی مرحله یک هشتم شد.
سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در جلسه هماهنگی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردند.
در این برهه که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و ۴۸‌تیمی‌شدن جام جهانی، دیگر صعود به این تورنمنت ارزش محسوب نمی‌شود، آیا قلعه‌نویی می‌تواند به ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا پایان دهد؟
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال دو تیم لهستان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفته اند.
بهتر است از تحلیل‌های نسنجیده و حماسه‌سازی از بازی‌های نه‌چندان خوب ایران در جام ملت‌های آسیا دست برداشت و با نگاهی به آینده به فکر ساختن تیمی منسجم در جام جهانی اندونزی بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فزنگی گفت: با وجود دشواری‌های مسابقات جهانی بلگراد و کار بسیار سختی که در پیش داریم به دنبال ایستادن بر سکوی جهانی هستیم.
علایی گفت: ما در جنگ حماسه‌های بزرگی آفریدیم، اما مشکل ما این بود که راهکاری برای پایان دادن به جنگ نداشتیم و در حقیقت تکلیف بخش دیپلماسی را مشخص نکردیم. این امر ما را به سمتی برد که بدون طرح ما جنگ تمام شد. باید با طرح ما جنگ تمام می‌شد، اما با طرح امریکایی‌ها و شوروی‌ها جنگ پایان پذیرفت یعنی با قطعنامه ۵۹۸. در حالی که اگر ما استراتژی داشتیم، می‌توانستیم جنگ را با طرح و ایده خود به پایان برسانیم.
مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز حماسه‌سازی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور۸ ماهه و مقتدرانه ناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی گفت: این حماسه ماندگار خواهد بود و آنها با پیمایش ۳ قاره بزرگ افتخارآفرینی کردند.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اعلام آمادگی این معاونت برای تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی خبر داد.
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران با حضور جمع کثیری از مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران با حضور جمع کثیری از مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران با حضور جمع کثیری از مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ با صدور پیامی گفت: حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، پیشگامی در پیشرفت کشور را به برکت رقم خوردن حماسه‌های مردمی از جنس «سیزده آبان» دانست.
محمدرضا نقدی با بیان اینکه دختران و پسران دانش‌آموز ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی آفریدند و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد، گفت: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست، که میلیون‌ها انسان را به خاک و خون کشیده است.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگرانی دشمن تکرار حماسه‌های انقلاب و دفاع مقدس توسط دهه نودی ها است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور گسترده مردم همیشه حماسه‌ساز بوده و فتنه‌ها را به طور کامل خنثی می‌کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید اردستانی حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ