خانه احزاب در واکنش به حادثه تروریستی شیراز در بیانیه‌ای تاکید کرد: آمران، طراحان و عاملان این جنایت بدانند در آینده‌ای که دور هم نیست، قصاص خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات درباره آخرین پیگیری‌ها از عاملان و آمران حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: آخرین نفر آنان در ایران دستگیر شد و هماهنگ شده تا ان‌شاالله به کشوری که این کار را کرده برویم.
تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، با حضور طلاب و روحانیون و مردم ولایت‌مدار تبریز عصر روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.
سخنگوی پلیس گفت: بر اساس دستورات و فرامین، حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
محسنی اژه‌ای گفت: باید بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) یعنی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: در ایام محرم فرصت مغتنمی فراهم آمده تا هر چه بیشتر ابعاد فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنیم؛ این ایام فرصت خوبی است تا بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال پیگیری‌ها و رسیدگی‌های دقیق و همه‌جانبه قضایی، کیفرخواست عاملان ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان صادر شد.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضاییه مکلف است به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم موضوع این قانون شعب ویژه‌ای را اختصاص دهد.
وفق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در منظر عموم مردم است.
دادستان گلستان: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
وزارت کشور در بیانیه‌ای بیان کرد: از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط در مواجهه با معدود هنجارشکان حمایت خواهیم کرد.
رئیس پلیس کشور گفت: باید در سال ۱۴۰۲ در مجموعه انتظامی کشور فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه‌سازی و در امتداد آن به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود.
معاون اول قوه قضاییه از صدور کیفرخواست آمران و عاملان پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این حادثه فراتر از مسئله ساده است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکرها به معروف به میدان آمده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف به صورت تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار دادن آرمان آزادی خواهی فلسطین در کانون توجه جهانیان، باعث شده تا حکام جهان عرب و طراحان خاورمیانه بزرگ برای عادی سازی روابط با تل آویو با چالش اساسی روبرو شوند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شناسایی فوری آمران جنایت تروریستی در حرم شاه چراغ و برخورد قاطع با آنان شد.
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ