رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تا زمانی که در فدراسیون هستم با فساد مبارزه می‌کنم و قطعا تاوان هم خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته داوران در جمع خبرنگاران به ابهامات و پرسش‌های پرتعداد روزهای اخیر درباره عملکرد داوری پاسخ داد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
در این بازی هواداران پاری سن ژرمن در ابتدای بازی علیه لیونل مسی به خاطر عملکرد ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا شعار سر دادند تا نشان دهند که از عملکرد او راضی نیستند.
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
بابک مرادی معتقد است به خاطر سابقه استقلالی بودنش و عملکرد خوب مقابل پرسپولیس از هواداران این تیم فحش خورده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان دیدار به سمت داور رفت و به شدت نسبت به قضاوت او معترض بود.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم.
علیرغم آن که مقام‌های امریکا و سایر مقام‌های غربی بینش کاملی از نحوه عملکرد سیستم‌های سفارشی اوکراین ندارند که تا حد زیادی بدان خاطر است که در حوزه میدانی حضور ندارند مقام‌ها و تحلیلگران هر دو می‌گویند اوکراین به یک میدان نبرد واقعی و آزمایشگاه راه حل‌های ارزان اما موثر تبدیل شده است.
محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو دفاع کرد و گفت: برخورد مطبوعات لیسبون با طارمی به خاطر موفقیت و گلزنی در پورتو طبیعی است.
عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.
عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو اعتقاد دارد که روند خوب این رشته در ماه‌های اخیر به خاطر عملکرد مقانلو، بسحاق و مربیان تیم‌های پایه بوده است.
بررسی سوابق عملکرد دیاباته در استقلال و الغرافه نشان می‌دهد او بیشتر دیدار‌های تیمش را به خاطر مصدومیت از دست داده است.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن صحبت درباره نیمکت نشین از توافق با باشگاه برای ادامه همکاری نوشته‌است.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
رییس انجمن پاراشنا گفت: هر چند به خاطر قوانین و مقررات میزبان، امکان اعزام شناگران زیادی را به قونیه نداشتیم، اما نتایج راضی کننده است و شناگران بالاتر از انتظار ظاهر شدند.
«عصبانیت و هجمه معاندین به خدمتگزاران مردم در روزهای اخیر به خاطر عملکرد به موقع و حضور میدانی آنها برای مدیریت بحران بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ