اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
مهم‌ترین جابجایی هفته جدید به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان اختصاص پیدا کرد.
این روزنامه با ادعای اینکه «ظریف متن برجام را نخوانده، امضاء کرد» نوشت: تاکنون به دفعات به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام پرداخته شده است. اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عبرت برجام، لزوم بی‌اعتمادی به آمریکاست. هر چند که در دولت قبل برخی دولتمردان تاکید کرده بودند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، اما برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا - چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات - به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
مارکوس رشفورد، در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد و از آن به عنوان بزرگترین قرارداد دوران حرفه‌ای این بازیکن یاد می‌شود.
کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
به نوشته فرانس ۲۴، بالغ بر ۳۰ درصد ترکیه را اقلیت علوی تشکیل می‌دهد که بزرگترین اقلیت دینی این کشور است و به گفته ناظران، قلیچدار اوغلو در منطقه «دیرسم» که به طور تاریخی ساکنان سرکشی در قبال حکومت مرکزی دارد به دنیا آمده است و اغلب ساکنان آن را علوی‌ها و کرد‌ها تشکیل می‌دهد و قلیچدار اوغلو مسیر دشواری را در اقناع رأی دهندگان اهل سنت خواهد داشت.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
سمنان- وزیر میراث فرهنگی استان سمنان را یک مقصد گردشگری دانست و گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاروانسراهای کشور است.
زحل با حلقه‌های زیبایی که به دور خود دارد، زیباترین سیاره منظومه شمسی نام گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ستاره‌شناسان کشف منشاء این حلقه‌های هیجان‌انگیز بوده است. در یکی از مهم‌ترین سرنخ‌های به‌دست آمده از ترکیب این حلقه‌ها، مشخص شده که تقریباً ۹۹ درصد آن‌ها را آب و یخ تشکیل می‌دهد. این مهم، ظاهر درخشانی را به حلقه‌ها بخشیده است.
پیش از دیدار با فولاد در خوزستان همه آمارها علیه سپاهان بود و شاید جایگاه این تیم را هم در صدر به خطر می‌انداخت اما مورایس به خوبی از این بزرخ خارج شد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
یخدان ترشنبه تا مدت‌ها محل جمع‌آوری آب شرب و یخ روستاییان بود بدین صورت که داخل آن به استخر کوچکی می‌ماند که مردم از آن در فصول مختلف سال به‌ویژه تابستان‌ها و زمستان‌ها استفاده می‌کردند و بعد‌ها به مرور زمان از بین رفت که در ادامه شرح آن آمده است.
در بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، چندین محصول فناورانه رونمایی شد که از مهمترین آن ها می توان به پهپادهای دانشگاه خواجه نصیر، کپسول سرنشین دار و دستگاه اکسیژن ساز سخنگو اشاره کرد.
فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده قطعات و مونتاژکننده آیفون‌های ساخت اپل، می‌خواهد در آینده برای تسلا خودروهای برقی بسازد.
فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده قطعات و مونتاژکننده آیفون‌های ساخت اپل، می‌خواهد در آینده برای تسلا خودروهای برقی بسازد.
رافائل واران می‌گوید مشکلات ورزشی و غیر ورزشی پل پوگبا این روزها به مهم‌ترین نگرانی تیم ملی فرانسه تبدیل شده است.
یکی از مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت که دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید برای ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.
پژوهشگر مؤسسه رحمان مهم‌ترین دلایل بازماندن از تحصیل و ثبت‌نام‌نشدن مهاجران در مدارس را چنین برشمرد: «عدم اطلاع‌رسانی، قانون اقامت حداقل دو سال مهاجران در ایران و سال‌های طولانی بازماندگی از تحصیل که فرد از نظر سنی بزرگ‌تر از آن است که مدرسه را شروع کند. دومین گروه کودکان بدون شناسنامه است، کودکانی که یا پدر و مادر آنان مشخص نیست یا پدر غیرایرانی دارند؛ و در نهایت پیش‌دبستان است که حدود ۵۰ درصد از جمعیت آموزش پیش دبستانی را دریافت نمی‌کنند».
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و به همراه سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با مدیران باشگاه ها و روسای هیات های فوتبال استان ها نشست مشترکی برگزار کردند.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ