کریستیانو رونالدو ستاره فعلی منچستریونایتد و پیشین یوونتوس هم وارد پرونده جنجالی فوتبال ایتالیا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
تنها کسی که پس از رفتن رونالدو توانسته دو گل از روی ضربات کاشته بزند، داوید آلاباست و او امسال روی این ضربات نقش پررنگ‌تری نیز خواهد داشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
منیر محمدی، دروازه‌بان مراکشی الوحده، نقش پررنگی در پیروزی این تیم برابر النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان داشت.
احمد الغامدی مدیر اجرایی باشگاه النصر عربستان اطمینان دارد که حضور کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان وجهه این کشور را در سطح کل دنیا تقویت خواهد کرد.
هواداران النصر چشم انتظار هستند کریستیانو رونالدو در بازی فردا (پنجشنبه) مقابل الاتحاد در نقش سوپراستار ظاهر شود.
رسانه اسپانیایی از نقش ولیعهد سعودی در انتقال ستاره پرتغالی به النصر خبر داد.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.
کریستین رونالدو اولین بازیکنی است که در پنج دوره جام جهانی موفق به گلزنی شده است.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ