«رن ژنگفی» بنیانگذار و رئیس ۷۸ساله «هواوی» قصد دارد هواوی را به تامین کننده فناوری برای طیف گسترده‌ای از صنایع تبدیل کند. آن شرکت تاکنون ۳۰۰ میلیون دستگاه از جمله لپ تاپ، ساعت‌های هوشمند و لوازم خانگی تحت کنترل اپلیکیشن را به فروش رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متداول‌ترین روش درمانی آپنه انسدادی خواب، استفاده از دستگاه جریان هوای مثبت است. این دستگاه راه‌های تنفسی را در طول شب باز نگه می‌دارد و جریان هوا را از طریق یک ماسک که در هنگام خواب استفاده می‌شود، به آرامی فراهم می‌کند. این ابزار وقفه‌های تنفسی ناشی از آپنه خواب را از بین می‌برد.
آفتاب سوزان و دمای بالا بر پوست، قلب و ماهیچه‌های شما تاثیر می‌گذارد به گونه‌ای که انرژی‌تان را کاهش می‌دهد.
سیروس لطیفی از اعضای بلندپایه سازمان مجاهدین خلق، که بعد از دستگیری جزء توبه‌کنندگان در آمد، برخورد سازمان منافقین با کودتای نقاب را اینگونه روایت می‌کند: این کودتا یک کودتای آمریکایی و نسبتا سرتاسری بود و قرار بود از چند جهت شروع شود. مرکز اصلی آن پایگاه هوایی نوژه همدان بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (۳۱ خردادماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.
کانادایی ها تاکید می‌کنند که آتش سوزی عمدی بوده و تغییرات آب و هوایی مقصر نیست. این درحالی است که اداره مدیریت منابع طبیعی کانادا تغییرات آب و هوایی را عامل آتش سوزی ها معرفی کرده است.
درمان دارویی بیماری میگرن به تنهایی کافی نیست، همچنین در بین درمان‌های غیر دارویی باید به دنبال درمان با تاثیرگذاری بالاتر و هزینه کمتر و کم‌خطر بود. از میان روش‌های غیردارویی فعالیت هوازی منظم، به لحاظ سهولت در اجرا و به کارگیری آن توسط بیماران و نداشتن هزینه اضافی می‌تواند بهترین روش برای کاهش شاخص‌های سردرد میگرنی و بهبود آن باشد.»
ماریت بون، یکی از محققان این تحقیق از مرکز پزشکی دانشگاه لیدن در هلند اظهار کرد: نتایج مطالعه ما نشان می‌دهد که زمان بهینه برای قرار گرفتن در معرض سرما در یک زمان خاص از چرخه ۲۴ ساعته بدن است.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که پرواز پهپادهای آمریکایی در حریم هوایی عراق سؤال برانگیز است.
تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
هنوز مشخص نیست که حضانت بچه آن‌ها با چه کسی باشد، ولی آنچه پیداست، همسر اول مرد چینی به ثروت قابل توجهی از این طریق رسیده است.
در سال ۲۰۱۸، سوفیا در یک سفر ماجراجویانه ابوظبی را کاوش کرد. او در پیست یاس مارینا مسابقه داد، سریع‌ترین ترن هوایی جهان در شهربازی «فراری ورلد ابوظبی» را سوار شد و زیبایی موزه لوور ابوظبی را تجربه کرد.
اگر شما هم در زمستان و هوای سرد احساس می‌کنید چشم‌هایتان خشک شده است باید بگویم تنها نیستید و این موضوع اصلا غیرعادی نیست. خشکی چشم بیشتر در زمستان و بهار رخ می‌دهد.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
وقتی پرده دیافراگم منقبض می‌شود، باعث کاهش فشار هوای داخل شش‌ها شده، در نتیجه هوا به داخل شش‌ها کشیده می‌شود و عمل دم انجام می‌شود.
این روز‌ها کیفیت هوای کره زمین، رو به وخامت گذاشته و بیش از پیش آلوده و برای سلامت انسان مضر شده است. بنابر گزارش سازمان جهانی بهداشت، ۹۹درصد از جمعیت جهان، هوای آلوده تنفس می‌کنند و متاسفانه هر ساله ۷میلیون نفر در اثر آلودگی هوا، جان خود را زودهنگام از دست می‌دهند.
بررسی‌ها از وضعیت آلودگی هوای شهر تهران در روز‌های پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه و جمعه ۱۶ دی ماه، نشان‌دهنده اثر بارش پراکنده در آخر هفته تهران، در بروز موج مکزیکی آلودگی هوا، است.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
پایتخت نشین‌ها در مقطعی از زمان به سر می‌برند که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های پرآلوده این ابرشهر محسوب می‌شود. در طول ۹۹ روز سپری شده از ابتدای پاییز تا روز گذشته، هوا به مدت ۴۵ روز ناسالم بوده است. در این مدت دو سریال آلودگی بلند در ماه‌های آبان و آذر اکران شده و اکنون نیز ظاهرا به تماشای فصل سوم این سریال در دی ماه نشسته ایم؛ کمااینکه امروز ششمین روز پیاپی از جولان آلاینده‌ها در هوای تهران است و بعید نیست این روند ادامه دار باشد.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.
دمای هوا در قطر در طول روز تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در طول شب به ۲۴ درجه سانتی گراد می‌رسد. به این وضعیت باید رطوبت و شرجی هوا را هم اضافه کرد که در طول روز تا حدود ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.
عدم توجه دستگاه‌های مسئول به موضوع آلودگی هوا درحالی است که بر اساس گزارش وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور با ۳۵ میلیون جمعیت، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق ۲.۵ میکرون در بزرگسالان گزارش شد که ۳۰ میلیارد دلار هزینه به کشور وارد کرده است همچنین در تهران ۶ هزار نفر جان خود را به این علت از دست داده‌اند.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
پژوهشگر حوزه آب و محیط زیست گفت: در مطالعات نقش عوامل اقلیمی بین ۱۶ تا ۳۵ درصد و نقش عامل انسانی بین ۶۵ تا ۸۴ درصد ذکر شده است. بر اساس مطالعاتی که از روی پردازش تصویر نقشه‌های هوایی توسط دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۸ انجام شد، سطح زیرکشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در طی ۳۰ سال گذشته از ۳۰۰ هزار هکتار به ۶۰۵ هزار هکتار رسیده است.
نیروی هوایی ارتش چین در جریان مانور جدید خود در شهر چانگچون از جنگنده های نسل بیستم خود استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ