صبح امروز در مراسم ویژه‌ای از برند تجاری باشگاه سپاهان رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: در هنر نقاشی قهوه‌خانه‌ای بسیاری از آثار بدون امضا هستند که نشان می‌دهد در این اثر منیت وجود ندارد، بلکه هنرمند تنها راوی است.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
در فاصله یک سال مانده به شروع المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از مشعل ۷۰ سانتی‌متری این مسابقات رونمایی شد. این مشعل از فولاد صیقلی سبک وزن ساخته شده است. به گفته متیو لهانوز، طراح این مشعل، نیمه بالایی آن برگرفته از برج ایفل و نیمه پایینی دارای الگوی برجسته‌ای است که بازتاب برج ایفل را در رود سن نشان می‌دهد. طراح این مشعل در نشست خبری رونمایی، گفت: «طرح این مشعل بسیار زیبا و خالص است. تقارن آن نماد برابری زن و مرد و برابری میان ورزشکاران و منحنی‌های آن نشان‌دهنده صلح است.»
بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.
باشگاه روستوف روسیه رسما از جذب ستاره فصل گذشته استقلال خبر داد.
تکانه‌های سبزرنگی که گاهی دیده می‌شود، نشان می‌دهد که کره زمین چقدر توانسته است کربن‌های تولیدی را جذب کند. اقیانوس هم با تکانه‌های آبی نشان می‌دهد که چقدر موفق شده است تا کربن‌ها را از هوا بگیرد.
دفتر رهبر انقلاب به رونمایی از موشک «فتاح» در توییتر واکنش نشان داد.
نشان جدید از دو حرف ال انگلیسی تشکیل شده و سادگی در طراحی آن برخلاف لوگوی قبلی مشهود است
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات این کمیته قانونی بوده است، به خبر قهر حبیب کاشانی از تیم فوتبال امید واکنش نشان داد و گفت: در حال تهیه پاسخ برای انتخابات ژیمناستیک هستیم.
در اوایل سال جاری، مایکروسافت که ۱۰ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است، نشان داد که محققان از چت جی‌پی‌تی برای کنترل ربات‌ها استفاده می‌کنند. ربات‌ها به دستورات زبانی ساده پاسخ می‌دادند.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
امارات و اسرائیل اولین کشتی نظامی بدون سرنشین را که توسط شرکت‌های نظامی دو کشور تولید شده است، رونمایی کردند، اقدامی که نشان دهنده روابط نظامی رو به رشد بین آنهاست.
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
روسیه تا کنون از دو جنگنده نسل پنجمی سوخو ۵۷ و سوخو ۷۵ رونمایی کرده است. گرچه سوخو ۵۷ به صورت محدود در جنگ اوکراین مورد استفاده قرار گرفت، اما سوخو ۷۵ با عملیاتی شدن هنوز فاصله دارد.
سرمربی ذوب آهن که طی فصول اخیر اعتقاد ویژه خود را به جوانان نشان داده، برابر پرسپولیس نیز به بازیکن جوانی میدان داد.
رسانه‌های انگلیس گزارش دادند به‌تازگی اسنادی از سیاست خارجی این کشور از طبقه‌بندی خارج شده که نشان می‌دهند دولت این کشور در سرنگونی دولت‌های ۲۷ کشور مشارکت داشته است.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز دور از تصور است، گفت: فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز خیلی سخت است. آقای رئیسی اعلام کردند که سعی می‌کنیم بودجه را واقعی ببندیم، اما این رقم نشان می‌دهد که بودجه واقعی نیست. او ادامه داد: تحریم‌های جدیدی علیه کشور اعمال شده است و قطعا در زمینه فروش نفت با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین بعید می‌دانم که فروش ۴/ ۱ میلیون دلار بشکه در روز قابل تحقق باشد.
مشخصات یک موبایل جدید از سری A۷۷ اوپو فاش شده که نشان می دهد دستگاه باتری ۵ هزار میلی آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد.
تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن‌های خود در جام جهانی رونمایی کرد که نام و نشان اسپانسر این تیم روی آنها کمرنگ شده است.
حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو در چین مشخصات یکی از موبایل های سری «ROGفون۶D» را فاش کرده که نشان می دهد دستگاه مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶ هزار میلی آمپری خواهد بود.
جواد خیابانی به بی‌نظمی ایجاد شده در مراسم رونمایی از کاپ مسابقات جام جهانی واکنش نشان داد.
هافبک باشگاه استقلال هنوز لیگ شروع نشده، برای رقبایش خط و نشان کشیده است.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ