شیراز- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه حمله تروریستی به زائران شاهچراغ با پاسخی پشیمان کننده جبران خواهد شد، گفت: ما به برگ و ساقه کاری نداریم، آن چیزی را که دنبال می‌کنیم ریشه قضیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
بر اساس بیانیه نیروی دریایی، خدمه بازداشت شده این زیردریایی ۴۵، ۵۴ و ۶۳ ساله و همگی کلمبیایی بودند. آنها ادعا کردند که از سوی یکی از تشکیلات قوی قاچاق مواد مخدر، مجبور شده‌اند تا این زیردریایی را به آمریکای مرکزی ببرند.
وزیر خارجه اردن تهدید کرد در صورت شکست سوریه در انجام تعهدات خود مبنی بر جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق این کشور به اردن، به عملیات نظامی در خاک سوریه دست خواهد زد.
ایلام- دادستان مرکز استان ایلام گفت: جرم «رسول کریمی» حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر بوده است و او در دادگاه به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود.
مقامات اعلام کردند که حمله سایبری باج افزار به یکی از بیمارستان های اصلی بارسلونا سیستم رایانه ای مرکز را فلج کرده که مجبور به لغو ۱۵۰ عمل غیرضروری و حداکثر ۳۰۰۰ ویزیت بیمار شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور به دلیل حمل مواد مخدر احتمال دارد به ۷ سال زندان محکوم شود.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام مرمت دیوار صوتی اتوبان صدر خبر داد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
معاون رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ که پس از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران برگزار شد، حضور یافت.
معاون اول رئیس جمهور: حتماً به این جنایت هولناک غیرانسانی، با یک برخورد قاطع پاسخ داده خواهد شد.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
پرهام پسر ۱۵ساله‌ای است که به اتهام حمل مواد مخدر به زودی محاکمه می‌شود. او در خیابان دستفروشی می‌کرد و همین هم راه خرده‌فروشی مواد را برای او باز کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران/ ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم/ ماجرای طلاق پیرزن از مرد خسیس!/ کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل/ استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر/ تنبیه مرگبار مرد آدم ربا/ زورگیری‌های مخوف با کلت ساچمه ای!/ جنایت به خاطر برادران یاکوزا
استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر
شیراز – رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۱۹ زندانی ایرانی که به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در کشور قطر محبوس بودند تحویل مقامات قضایی استان فارس شدند.
دادگاهی در روسیه اعلام کرد که بریتنی گراینر، ستاره بسکتبال زنان آمریکا، به دلیل حمل و قاچاق مواد مخدر به 9 سال زندان محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ